Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

KOKYBE LTD jusuapranga | Sukčiavimas |

Laba diena,
Žemiau išdėstyta informacija pagal pateiktus klausimus:
1. Prekę (kostiumėlį) įsigijau internetinėje parduotuvėje (https://sezonostilius.lt), praėjus beveik mėnesiui ir negavus prekės, kreipiausi nurodytu el. paštu, negavus atsakymo iš pardavėjo, atėjo žinutė apie gautą prekę. Gautas kostiumėlis yra nekokybiškas, be etikečių, matyti, kad siunčiamas iš Kinijos, prastos kokybės ir atrodo visiškai kitaip nei internetinės parduotuvės nuotraukose.
Internetiniame puslapyje parašyta, kad prekes galima grąžinti per 14 dienų ir nepateikta jokia detalesnė informacija: kokiu adresu prekę išsiųsti.
2. 2024-03-22 d. el. paštu kreipiausi į pardavėją su prašymu pateikti informaciją, kokiu adresu grąžinti prekę. Pardavėjas iškart neatsakė, po to siūlė įvairiausius kitus būdus (pakeisti prekę, grąžinti tik pusę sumos ir pasilikti prekę), bet nepateiktė reikiamos informacijos iki šiol, atsakius, kad noriu susigrąžinti visą sumą ir grąžinti prekę, nebeatsako el. paštu.
3. Nebuvo nagrinėtas.