Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

Nauda verslui

     Vartotojai yra vis labiau linkę pasirinkti: keisti apsipirkimo vietas, prekybos įmones ir savo pirkimo įpročius. Na, o darbdaviai turi dvi galimybes: turėti vartotojus, tačiau elgtis su jais kaip su "praeiviais - svetimais“ ir stebėti, kaip jie juos palieka, arba laikyti žmones "savais - vietiniais", juos atidžiau įvertinti, pritraukti ir motyvuoti, skatinti įvairiausiais būdais.

     Kompanijos dažniausiai nevertina ir neanalizuoja savo klientų skundų, todėl kenčia nuo visiems lengvai prieinamos, įvairiuose žiniasklaidos kanaluose, paskelbtos negatyvios informacijos.
     Tinkamai tvarkomi skundai gali užtikrinti stiprų ryšį tarp vartotojų ir įmonės. Taigi, jei kompanijos siekia vartotojų lojalumo, privalo į skundus žvelgti kaip į strateginį įrankį, o ne kaip į jų klaidų įrodymą.
     Skundai - tai atsiliepimų sistema, galinti padėti organizacijoms sparčiai ir neišlaidaujant, pakeisti produkciją, aptarnavimo stilių ir prekybos tikslą.

     Jeigu sėkmingai reaguojama vartotojui nurodžius problemą, tai paprastai iki formalių skundų neprieinama. Vienas geriausių būdų sužinoti, ko nori vartotojas, kokie jo lūkesčiai – jų nusiskundimų išklausymas, o vienas patikimiausių būdų pagerinti asmeninius santykius yra atkreipti dėmesį, kai kas nors dėl mūsų jaučiasi prislėgtas, ir reaguoti atitinkamai, siekiant, kad konfliktas būtų išspręstas. Tačiau dauguma klientų yra nepatenkinti tuo, kaip kompanijos reaguoja ir sprendžia klientų skundus, nors jos puikiai suvokia, kad tai yra labai svarbu.

     Daugumoje organizacijų į skundus reaguojama formaliai, užuot juose slypinčią nemokamą informaciją panaudojus darbo kokybei gerinti. Skundai nėra visiškai išnaudojami, jei jie lieka skundų valdymo centre; reikia juos panaudoti kaip kritiką, padedančią kompanijai tobulėti gerinant aptarnavimo ar produktų kokybę.

     Pirmas žingsnis susigrąžinant klientus yra efektyvus skundų valdymas, antras žingsnis – dėti visas pastangas, kad vartotojai daugiau neturėtų dėl ko skųstis.

Pateikite skundą

Vartojimo prekės
Bendrosios paslaugos vartotojams
Finansinės paslaugos
Pašto paslaugos ir elektroniniai ryšiai
Transporto paslaugos
Laisvalaikio paslaugos
Statybos, būsto priežiūros, remonto, vandens ir energijos tiekimo paslaugos
Sveikatos paslaugos
Švietimo paslaugos
Kita
Elektroninė prekyba