Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

Nauda vartotojams

     Kodėl vartotojui ­naudinga skundą ar pretenziją įmonei produktų/paslaugų teikėjui pateikti šioje svetainėje?

    

    Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, tarpininkaudama vartotojui, padės greičiau ir teisingiau išspręsti skundą, nes:

 

1)  Į įmonę, vartotojo vardu kreipsis Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, kurios administruojamoje svetainėje vartotojas buvo užregistravęs skundą arba pasiteiravimą, todėl vartotojui suteikiame galimybę patogiau, greičiau ir efektyviau spręsti skundus, pateikti pastabas bei gauti atsakymus į paklausimus.

 

2)  Skundas svetainėje bus viešas tol, kol jis bus išspręstas.

 

3)  Nacionalinė vartotojų konfederacija bendradarbiauja su valstybinėmis skundų ir ginčų sprendimo institucijomis, teisininkais, tarpininkauja ginant vartotojo teises vartotojų ginčų komisijose, pasiūlome kitus teisėtus interesų gynimo būdus.

     Nacionalinė vartotojų konfederacija pasirašė sutartį su Europos Komisija, todėl visi vartotojų skundai ir paklausimai bus persiunčiami ne tik įmonei pagal vartotojo nurodytą el.pašto adresą, bet ir Europos Komisijai, kuri gautą informaciją panaudos tobulinant Europos Sąjungos teisės aktus.

 

Pateikite skundą

Vartojimo prekės
Bendrosios paslaugos vartotojams
Finansinės paslaugos
Pašto paslaugos ir elektroniniai ryšiai
Transporto paslaugos
Laisvalaikio paslaugos
Statybos, būsto priežiūros, remonto, vandens ir energijos tiekimo paslaugos
Sveikatos paslaugos
Švietimo paslaugos
Kita
Elektroninė prekyba