Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Dolita | Sutarties nutraukimas |

Sveiki,
Kreipiuosi į Jus, nes su pardavėju nepavyko sutarti. Kreipiausi į UAB Dolita 03.13 d dėl nekokybiškos avalynės, pardavėja mano komentarų nesiklausė, puolė fotografuoti vieno bato vidpadį sakydama susisieks su savininku ir mane informuos koks sprendimas.
03.23 d skambinau pati į parduotuvę kaip ten mano situacija, atsakymo nebuvo, tuomet perskambinus pasakė, kad laukia atsakymo iš FABRIKO. 03.25d sulaukiu skambučio, kad su avalyne viskas gerai. Paprašau atsakymo, kad galėčiau kreiptis į jus, stoja tyla ir pasako, kad atsiųs, po kiek laiko tą pačią dieną sulaukiu skambučio, kad gali avalynę sutaisyti. 
Kadangi pirminio bendravimo metu nebuvo nusiteikę geranoriškai spręsti problemos, noriu pirkimo pardavimo sutartį nutraukti.
Abiejų batų vidpadis yra visiškai atšokęs(natūrali oda), batų išorėje išplyšę tiek iš vidinės, tiek iš išorinės pusės.

UAB Dolita pateiktas atsakymas.

Sveiki, Sandra,

Apgailestaujame dėl šios situacijos, tačiau nuo 2022m. sausio 1d. galioja naujos nuostatos vartotojų teisių tarnyboje. Jūsų avalynė buvo įsigyta daugiau, nei prieš metus laiko (2022-10-31), įvertinus avalynę, nustatėme, kad pretenzija dėl prekės nekokybės yra lengvai pataisoma, todėl, siekiant taikiai išspęsti situaciją, siūlėme Jums nemokamai sutvarkyti avalynę, tačiau Jūs tvarkymo atsisakėte. Jeigu nesutinkate su mūsų atsakymu, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Jeigu turėsite klausimų, maloniai atsakysime.

Pagarbiai
Viktorija iš Dolitos