Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

skrendu.lt | negavai bilieto?? kaltas klientas |

Laba diena, pirkau internetu lektuvo bilietus is skrendu.lt svetaines, mokejau 24.29 uz pilna bilieta, skrydis numatytas sausio 29 d.ryte is Kauno oro uosto i Lutona UK.Nuosava masina is UK gryzau i Lietuva sausio 28 pavakare ir sunerimau kad vis dar nera atsiusta skrydzio bilieto i telefona. Skrendu.lt puslapyje nurodyta kad galima susisiekti su jais iki 23 val. skambinau skambinau, deja niekas neatsake, nekele telefono, zinuteje nurodyta kad patvirtinimas ateis sausio 29 d., kadangi jau pora metu nesinaudojau oro uostais viltis bilieto sulaukti iki ryto dar buvo.Deja bilieto negauvau iki skrydzio ir teko moket 35 eurus uz boarding pass oro uoste. Gryzes sausio 29 vakare i UK parasiau i ju pokalbiu langeli kodel neatsiunte bilieto.Deja nieks neatsake, nei i el.pasta nieko neatrase. Kita diena taip pat nieko vis tikrinau el.pasta gal ka atsakys. 01 30 darbo valandomis mano zmona vel parase i pokalbiu langeli tai jai konsultante sausai atsake kad tokios taisykles jei neturejot bilieto tai mokejot 35 eurus,mano zmona susirado ju facebook skrendu.lt puslapi ir jame paliko prasta ivertinima ir komentara apie neatlikta paslauga, toliau ivyko susirasinejimas zinutemis soc.tnkle
Laba diena, Silvija,
gal galėtumėte patikslinti problemą, iškilusią Skrendu.lt aptarnavimo metu?
Maloniai lauksime.Užsakymo numeris: SK7RDGW
Užsakymo data:
2018-01-06 18:17 (GMT +2)
Įlaipinimo talonai (Boarding pass) bus sugeneruoti 2018-01-30 12:55
Dėmesio! Jeigu neturėsite su savimi arba pamiršite atsispausdinti įlaipinimo talonus (Boarding Pass), oro uoste už kiekvieną bilietą turėsite papildomai sumokėti po € 35.
Aviakompanija Wizz Air keliauti be suaugusiojo palydos leidžia asmenims nuo 14 m.
Keleviai 1 suaugęs
IŠVYKIMAS
KUN LTN
ROBERTAS PLENTA
SUAUGĘS
Salono bagažas (Kaunas - Londonas): 55x40x23cm
KUN-LTN Įlaipinimo dokumentai (Boarding Pass) bus įkelti 2018-01-30 12:55siandien tokia konsultante "sausai" atsake kad cia ne ju kalte..vadinas klientas kaltas kad pas jus kazkas nepatvirtino sededamas prie kompo mano vyro bilieto???pries skyri sekmadienio vakara (01.28) bande skambint del to nieks neatsiliepe, nors siandien ta mergaite man aiskina kad jie dirba saziningai iki 23 val., tai kaip gaut bilieta?
kodel negerbiamas klientas? ir jus Lietuvoj norit didesniu atlyginimu? as tokius darbuotojus tiesiai i gatve ginciau...as tikrai pikta uz neatsakinguma, nes pripratome uzsieny kad klientas yra branginamas, o ne taip.Laba diena, dėkojame už Jūsų laišką ir apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal bilietų įsigijimo taisykles, su kuriomis sutikote, yra nurodoma „Keleivis, negavęs bilieto nurodytu laiku, privalo kreiptis darbo valandomis, ne vėliau kaip 24 valandos iki skrydžio. Jei kreipiamasi likus mažiau nei 24 val. iki skrydžio, agentūra neatsako už papildomai atsiradusias keleivio išlaidas.„ Nepavykus prisiskambinti galima rašyti mums el. paštu arba facebook paskyroje.
Jūsų laišką apie negautą bilietą gavome tik po skrydžio 2018 m. sausio 29 d. 21:36, į kurį atsakymas buvo pateiktas po 5 min. 2018 m. sausio 29 d. 21:41.
Atsižvelgiant į aukščiau pateikiamą informaciją, apgailestaujame, tačiau negalime patvirtinti Jūsų prašymo.r vel sausos taisykles...kaip ir buna Lietuvoje...niekas nenesa atsakomybes uz nepadaryta darba. As klausiu kas turejo atlikti bilieto atsiuntimo darba? ar sitas zmogus vis dar dirba be nuobaudos? Kodel sekmadienio vakare skambinant niekas neatsiliepe? ar klientas kaltas kad pas jus niekas neatsiliepe? Cia Jums pamastymui ar tikrai pas Jus visi saziningai atlieka darba?
apkeliavome didziaja dali Europos ir nesutikom kad nevertintu kliento, nors ir kalbos barjeras budavo, ypac pagirtini kaimynai lenkai, jie verslus paslaugus Nu bet Lietuvoj kazkas yra ne taip...
as neprisiskambinu ir lieku kalta.....Miela Silvija, bilietus sistema siunčia automatiškai. O šios taisyklės ir yra sukurtos tam, kad būtų galima greitai išspręsti problemą sistemos gedimo atveju. Dar kartą paminėsime, jog nepavykus mums prisiskambinti galima ir net būtina rašyti mums el. paštu arba facebook paskyroje.

Džiaugiamės, kad mėgstate keliauti ir esate aktyvi bei išsakote savo nuomonę.

Su nuoširdžiausiais linkėjimais,
Skrendu.lt komanda
ir vel klientas atsakingas uz Jusu sistemos gedimus...
as sumokejau uz paslauga kurios negavau...
aciu uz demesi)
Cia tiesiog pateikiu info kas man buvo atsakyta...vadinasi pas juos BUVO SISTEMOS GEDIMAI o klientas del to kaltas, kaltas kad jam nieks neatsiliepia telefonu, jie patare kreiptis i facebook jei negauni bilieto, nu juokinga, ar gali zmogus gyvent be facebook?. susidarau nuomone, kad nieks uz nieka neatsakingas, klientas negerbiamas. Man padaryta 35 euru zala. Ir noreciau , kad sitie pinigai butu grazinti is skrendu.l