Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AETHERA | Dėl prekės,ar pinigų grąžinimo |

Š.m. sausio mėn 12 d.užsakiau daugiafunkcinę ištraukiamą sofą.Pinigus pervedžiau (145 eurus)įmonei "AETHERA". Gavau atsakymą,kad dėkoja už pirkinį ir pristatymas gali užtrukti iki 21 darbo dienos. Tačiau jau praėjo ne tik 21 diena, bet eina antras mėnuo. Į mano užklausą  jokių atsakymų. Radau dar kažkokį tel.nr, niekas neatsiliepia...Ieškau pagalbos...

Laba diena,
Gavome Jūsų paklausimą.
Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES.
Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.
Jei prekę pirkote iš kitos ES valstybės narės, Norvegijos ar Islandijos - užpildykite skundą www.ecc.lt.
Jei prekę pirkote iš Lietuvoje registruoto pardavėjo - kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt).
Gal bandėte sumokėtą sumą susigrąžinti per savo banką (pinigų susigrąžinimo chargeback procedūra arba pirkinių draudimas, ypač turint kreditinę kortelę)?
Pagarbiai,
Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt