Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "EIMETA" | Dėl neįvykdyto užsakymo ir negrąžintų pinigų |

2023 m. Spalio 15 d.  UAB “eimeta” internetinėje parduotuvėje buvo įsigytas televizorius SAMSUNG QE55QN85B už 654 eurus. Užsakymo pristatymo terminas buvo numatytas nuo 7 d.d. Iki 21 d.d. Tačiau per numatytą termina prekė nurodytu adresu pristatyta nebuvo. Su pardavėju susisiekti neįmanoma, nurodytu telefonu niekas nekelia, o rašant laiškus niekas neatrašo. Lapkričio 13 dieną buvo pasiteirauta kada prekė pasieks nurodytą adresą tačiau niekas į laiška neatsakė. El. Paštu. Tik gaunu informacija, kad yra vis atidedamas pristatymo terminas. T.y.  Lapkričio mėn. pristatymas buvo nurodytas Gruodžio 5-7 dienomis. Gruodžio 5 diena į el.paštą atėjo automatinis laiškas, jog pristatymas yra atidėtas iki sausio 8-10 dienos. Man toks pristatymo terminas netinka, o pinigų įmonė negrąžina ir nėra įmanoma susisiekti. Taip yra nukentėjęs ne vienas žmogus, įmonė tiesiog apgaudinėja, pasisavino mano pinigus, o prekės nepristato į el. Laiškus neatsako.