Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Iki | Nemandagi kasininkė |

Pirkau prekes ir nepasiėmiau su savimi užtektinai grynų ir neturėjau pinigų kortelėje. Kai nuskanavo prekes man pritrūko 10 centų ir aš paprašiau anuliuoti prekes, nes noriu apmokėti atskirai kortele ir grynais. Kasininkė pradėjo rėkti, kad ji negali anuliuoti prekių, nes nėra "to" žmogaus, kuris tai gali padaryti. Aš pasakiau, kad man trūksta tiesiog ir neišeis apmokėti visko kortele. Ji man atrėžė "tai kaip jus prekes imat ir neskaičiuojat?!" (Matyt pirkėjas kaltas, kad ne prie visų prekių yra prikabintos kainos ir neįmanima apskaičiuoti pirkinių sumos!) aš pasakiau, kad galiu palaukti kol ateis tas žmogus. Ji vėl su manimi labai įžuliai kalbėjo ir užrėkė "tai žmonės eilėje irgi turi laukti?!" Aš pasimečiau ir nežinojau ką daryti.paklausiau ar galiu pusę sumos apmokėt grynais, pusę kortele.ji man kažkodėl pasakė ne (gal neišgirdo mano klausimo) ir pradėjo klausinėt kiek aš turiu grynų.žodžiu, pokalbis tesėsi beprasmiškai. Galiausiai ji man sako duokit grynų ir dėkit kortelę. Aš daviau 1eurą ir paklausiau tai ar galiu kitą dalį apmokėti kortele. Ji pradėjo šaipydamasi agresyviai sakyti "pff! Tai ką aš čia aiškinu tiek laiko o jus nesuprantat?!" Nors aš paklausiau ar galima taip apmokėti... Apmokėjau prekes ir išėjau. Manyčiau, reikėtų apmokyti kasininkes kalbėti su klientais pagarbiai! Bei stebėti ar darbo vietoje yra žmonės, kurie turi dirbti savo darbą (anuliuoti prekes) kad nekiltų tokių kuriozų... Mane aptarnavo asininkė Jakutienė. 15:14. 2017-11-06. Prašau, pasikalbėkite su savo personalu!

Iki pateiktas atsakymas.

Laba diena, Ema,

Jums atsakyta el. paštu emamackeviciute@gmail.com.

Pagarbiai,
IKI administracija.