Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Pigu“ | Puse metų trunkantis projektoriaus defekto nustatymas |

Laba diena, 2017 06 12 dieną, į Saltoniškių g garantinį centrą pristačiau sugedusį projektorių , man sakė, kad iki 2sav praneš apie tolesnę eigą ar grąžins pinigus ar pakeis kitą projektorių. Bet aš jokių žinių apie projektoriaus gedimą nesulaukiu.
Buvo kreiptasi elektroniniu laišku du kartus atsakymas:
" Laba diena,

Atsiprašome už laukimą, kreipsimės į garantinį skyrių, kad patikslintų kokią yra situacija su Jūsų prekę. Atsiprašome už nepatogumus.

Geros dienos.
--
Konsultantas (-ė) Neringa"

Po šio el laiško kitų laiškų nesiuntė.

Nuvykus į garantinį aptarnavimo centrą sakė, kad informacijos apie projektoriaus būklę pateikti negali jis vis dar servise.


Skundas teisme nebuvo sprendžiamas.

Pigu.lt savo svetainėje skelbia "Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl
gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21
dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui
arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė
turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį
aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką."