Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Mano namukas | Netinkamai pagamintas plastikinis langas |

Sveiki, mano situacija tokia, užsisakiau virtuvės langą iš firmos ,,Mano namukas", atvažiaves darbuotojas išmatavo langą, susitarėm dėl atidarymo krypties, aš norėjau kad langas atsidarytų iš dešinės į kairę, o jis brėžinyje nubraižė atvirkščiai. Kadangi brėžinių skaityt nemoku sutartį pasirašiau, darbuotojas patvirtino jog langas atsidarys taip kaip aš norėjau. Lango statymo dieną paaiškėjo jog atidarymo kryptis ne tokia kokios man reikėjo, skambinausi į firmą dėl jų darbuotoho klaidos brėžinyje, bet jie man atsakė, jog brėžinys nubrėžtas aš pasirašiau, vadinasi su viskuo sutikau, savo klaidos jie nemato, aš paprašiau pakeisti man langą, jie sutiko tai padaryti bet jau su mano priemoką, bet kodėl aš turiu permojėti už langa per jų aplaidumą? Galiausiai pasiūliau nemokėti už prekę kadangi ne tokio lango aš norėjau, jie tada man pagrasino susitikti ,, kitoje vietoje" aptarti šią situaciją. Na kadangi per teismus eiti neturiu už ką teko sutikti su jų sąlygomis, taip jie padarė man 50€ nuolaidą, bet manęs tai netenkina, kadangi darbuotojas užtikrino mane,jog langas atsidarys taip kaip aš norėjau, o išėjo atvirkščiai, sutartyje atidarymo kryptis parašyta nebuvo, tik brėžinys, juk ne kiekvienas žmogus privalo mokėti skaityti brėžinius, juolab kad pasitiki meistrais. Norėčiau susigražinti pinigus ir daugiau neturėti jokių reikalų su šią firmą.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki, prekę aš gavau, bet ne tokios kokios norėjau. Buvo neteisingai nubrėžtas brėžinys.