Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Electronic Trade" | Bigbox |

2017.06.17 dieną iš BIGBOX.LT nusipirkau internetu televizorių LG 32LH510U LED 32. Praėjus porai dienų jų vadybininkas Linas parašė, kad šitie televizoriai išpirkti ir gal norėčiau nusipirkti kitą, kuris yra brangesnis todėl turiu primokėti tam tikrą pinigų sumą.
Nusprendžiau į jų marketingines aferas nesikišti , todėl atsisakiau ir paprašiau grąžinti pinigus.(tiesa nei atsakymo, nei pinigų antra diena dar negaunu). Bet šito laiško esme yra ne ta , kad jie neturi mano pirkto televizoriaus, bet ta , kad dar iki šiol jie jį sugeba pardavinėti , nors jau seniai patys žino, kad jo neturi.
http://www.bigbox.lt/index.php?st...;cl=search&searchparam=+32LH510U
Norėčiau Jūsų paklausti ar tai yra normalu?Ir kiek jie per tą laiką dar žmonių galėjo įtraukti į savo nesveiką marketinginį planą?
Šio skundo tikslas,kad išimtų visas pardavinėjamas prekes, kurių jie neturi.

UAB "Electronic Trade" pateiktas atsakymas.

Laba diena, Gerb. Mindaugai,

Pirmiausia norėtume atsiprašyti už susiklosčiusią situaciją.

Kadangi šiuo metu yra periodas kai į rinką pradedami tiek nauji 2017m. modeliai, tačiau senieji 2016m. taip pat yra prieinami - kartais nutinka taip, kad tiekėjai nutraukia paskutinius senų modelių užsakymus dėl gamybos nesuplanavimo, regionų užsakymų prioretizavimo ir kt. priežasčių.

Mes esame visuomet pasirengę Jums padėti rasti produktą analogišką arba geresnį nei Jūs užsakėte, Jums palankiomis sąlygomis.
Produktas kurį Jūs užsakėte daugiau nebus tiekiamas gamintojo, todėl šis produktas yra išimtas iš Bigbox.lt elektroninės parduotuvės asortimento. Patikrinome - Pinigai Jums taip pat nedelsiant yra gražinti.

Jei galėsime Jums kuo nors padėti, maloniai prašom kreiptis, mes tikime, kad galime suteikti produktą ir paslaugą, kuria liksite patenkintas ne trumpą terminą.

Su pagarba,
BIGBOX.LT komanda

UAB "Electronic Trade" pateiktas atsakymas.

Laba diena, Gerb. Mindaugai,
Pirmiausia norėtume atsiprašyti už susiklosčiusią situaciją. Kadangi šiuo metu yra periodas kai į rinką pradedami tiekti nauji 2017 m. modeliai, tačiau senieji (2016 m.) taip pat yra prieinami - kartais nutinka taip, kad tiekėjai nutraukia paskutinius senų modelių užsakymus dėl gamybos nesuplanavimo, regionų užsakymų prioritetizavimo ir kitų priežasčių. Mes esame visuomet pasirengę Jums padėti rasti analogišką arba geresnį nei Jūs užsakėte produktą Jums palankiomis sąlygomis. Produktas, kurį Jūs užsakėte daugiau nebus tiekiamas gamintojo, todėl šis produktas yra išimtas iš Bigbox.lt elektroninės parduotuvės asortimento. Patikrinome - Pinigai Jums taip pat nedelsiant yra grąžinti. Jei galėsime Jums kuo nors padėti, maloniai prašom kreiptis, mes tikime, kad galime suteikti produktą ir paslaugą, kuria liksite patenkintas ne trumpą terminą.
Su pagarba, BIGBOX.LT komanda