Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB RIMI | Apgaudinėjami klientai kasose |

Š.m. birželio mėn. 20 d. lankiausi Palangoje Malūno g.10 esančiame Rimi prekybos centre. Nupirkusi prekių 22,52 eur. ir sumokėjusi peržiūrėjau pirkimo čekį. Mano nuostabai vietoj agurkų, čekyje buvo nurodyta- Tortas su prancūzišku kremu ir avietėm ir kaina 5,93eur., kai tuo tarpu už agurkus turėjau sumokėti 0,65 eur. Sumokėtos sumos skirtumas 5,22 eur.!!! Tai ne klaida, tai akivaizdus kliento apvogimas, nes tokios, ar panašios, prekės aš nepirkau ir suklysti tokiu būdu neįmanoma!!! Pareiškus pretenziją skirtumą sugrąžino vietoje. Tai nebe pirmas kartas šiame prekybos centre, todėl vis atkreipiu dėmesį į gautą prekių čekį. Tik kodėl mes, klientai, turime dirbti prekybos centre Rimi ir kontroliuoti darbuotojų veiksmus be užmokesčio?!