Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Autobazar, UAB | srotas24 |

KREIPIUOSI DEL ĮMONĖS UAB AUTOBAZAR NESĄŽININGO ELGESIO IR PINIGŲ NEGRĄŽINIMO UŽ NEGAUTAS PREKES.2022/12/08 DIENĄ UŽSAKIAU PREKES ( PRIEKINIS ZIBINTAS PRIEKINIS KAIRES PUSES VOLVO XC60 30763143) IS SVETAINES SROTAS24.LT
bENDRA SUMA SU PRISTATYMU BUVO 178 eUR ( DPD PRISTATYMAS 7EUR).Pristatymo terminas 1-2 darbo dienos Už prekę atsiskaitčiau iš kart tiesioginiu bankiniu apmokėjimu.2022/12/14 dieną gavau žinutę iš DPD siuntų kompanijos, kad prekę pristatys rytoj 15 dieną. Iki 19 dienos negavau nei prekės nei pranešimo. 2022/12/19 dieną prisijungęs prie DPD sistemos pagal el paštu siūstą nuorodą pažymėjau, kad kurjeris gali įdėti siuntą i paštomatą. Maniau taip bus greičiau, nes jau nebegalėjau laukti. Gavau atsakymą, kad siuntinys bus pristaytas į paštomatą 20 dieną. 21 diena gavau pranešimą, kad siuntinys grąžintas siuntėjui.Tą pačią dieną susisiekiau el paštu su srotas24.lt ir parašiau, kad praėjo perdaug laiko, nebegaliu laukti ir noriu atsisakyti prekės.Gavau atsakymą, kad bus taikomas 20 proc. mokestis (kaip bauda), apie kurį užsakymo metu nebuvo užsiminta ir sumokėti už pristatymą, kurio nebuvo.Pirkimo metu perskaičiau ir susipažinau su taisyklėmis. Jose nebuvo paminėtas 20 proc. mokestis.Prašau grąžinti visus mano sumokėtus pinigus, t.y. 178 Eur.
Susirašinejimo su srotas24.lt darbuotoju kopija:On Wed, 12/21/2022, 10:24 AM GMT+2 juska.zydrunas@gmail.com wrote:

Sveiki,
Nesupratau jusu logistikos sprendimo.
Gruodzio 14 diena atejo pranesimas is DPD, kad 15diena pristatys siunta.
15,16,17 dienomis daugiau jokiu ziniu. 19 diena pazymejau, kad pristatytu i
pastomata ir 20 diena, kaip suprantu issiunte atgal jums.
Praejo perdaug laiko, uzsakiau preke kitur. Prasau grazinti sumoketus
pinigus, preke nebereikalinga.
Dekoju.

Zydrunas
867271035
On Wed, 12/21/2022, 1:46 PM GMT+2 Edvard wrote:

Atsisakius prekės bus taikomas 20% asortimento papildymo mokestis, o pirkėjas
padengs pristatymo ir grąžinimo išlaidas.#
On Wed, 12/21/2022, 3:10 PM GMT+2 juska.zydrunas@gmail.com wrote:

Del 20 proc pirkimo metu net užuominos nebuvo ir tokio susitarimo nebuvo,
ir nebučiau su tokiom salygom sutikęs. Siuntimo ir grąžinimo išlaidų
padengimo reikalaukite iš DPD, nes aš siuntos negavau ir neatšaukiau, o tik
vadovaudamasis jų pasiūlymu nukreipiau į paštomatą, bet ir ten nenuvežė, o
grąžino siuntėjui.
On Wed, 12/21/2022, 3:11 PM GMT+2 Edvard wrote:

taisyklese rasoma prasom paskaityt
On Wed, 12/21/2022, 3:27 PM GMT+2 juska.zydrunas@gmail.com wrote:

Apgailestauju, bet dejanerandu tokios informacijos.
Gal galite prašau atsiusti nuorodą ar dokumentą, kur tokia taisyklė
parašyta?
On Wed, 12/21/2022, 3:28 PM GMT+2 Edvard wrote:

https://srotas24.lt/page/pirkimo-salygos-ir-taisykles/
kur grazinimas paskaitykit
Pirkimo metu nebuvo pasiūlyta sutikti su konkrečiai šiomis taisyklėmis. Su
tomis, kuriomis sutikau - nebuvo paminėta baudų ar prekės kainoje išskirta
tarpininkavimo paslaugos kaina.
Yra įstatymai ginantys vartotojų teises, jeigu nesutinkate grąžinti
sumokėtų pinigų už nagautą prekę, nieko kita nelieka tik ieškoti teisybės
kitais keliais.
Ar sutinkate grąžinti mano sumokėtus pinigus?
On Wed, 12/21/2022, 4:10 PM GMT+2 Edvard wrote:
Atsisakius prekės bus taikomas 20% asortimento papildymo mokestis, o pirkėjas padengs pristatymo ir grąžinimo išlaidas.#


Pagarbiai / Regards



Srotas support team
UAB Autobazar | Srotas24.lt
Šiltnamių g.28, Vilnius LT-04131
E-mail: 
orders@srotas24.lt