Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Kesko Senukai Digital“ | Dėl nepristatytos prekės laiku ir patirtos žalos |

Sveiki, turiu gyvenamą namą kuriame gyvenu, norėjau nusipjauti posodybinio ploto žolę kuri nuolat auga. Su žmona, esame įdėję skelbimą, kad norime jį parduoti ir persikelti gyventi į butą kitame mieste. Buvome sutarę su galimu pirkėju, kuris norėjo apžiūrėti namą 26d. Norėjau sutvarkyti aplinką, tam man reikėjo krūmapjovės, nes mano trimeris buvo sugedęs, dalių turėjau bet neturėjau su kuo nupjauti žolę. Dėl to, nutariau įsigyti krūmapjovę internetu iš "senukų", kuriai tuo metu buvo akcija ir atsižvelgiant, kad pristatymo laikas 2-4 dienos, dėl to užsisakiau prekę 21d. pasiskaičiavęs kad iki 26d. pilnai turėčiau nupjauti žolę, sumokėjau pinigus ir laukiau prekės pristatymo į namus. Tačiau pakliuvau į tokią kuriozišką situaciją, smulkiai su laikais, datom ir kaip viskas vyko aprašiau vėliau pokalbyje su senukais, šį pokalbį taip pat persiunčiau ir vartotojų teisėms, kolkas atsakymo negavau.
Visa tiksli situacija, ir pokalbis su senukais el. laiškais. To pokalbio kopija (skaitykite nuo apačios į viršų):
---------- Persiųstas laiškas ----------
Nuo: Gediminas Bytautas
Data: 2017 m. gegužės 26 d. 13:20
Tema: Re: Dėl nepristatytos prekės laiku ir patirtos žalos
Kam: "Senukai.lt"


Būtinai perklausykite ir tikiuosi padarysite išvadas, kad toliau tai nepasikartotų nei man, nei kitiems klientams. Bet, man asmeniškai, nei laiko, nei nervų niekas jau nebesugražins. Matau, kad mūsų pokalbis bergdžias ir abiem pusėms nepavyksta susitarti. Man svarbiausia laikas ir jo dar gausiu prarasti dėl jūsų kaltės daugiau, kaip jaučiuosi jau minėjau prieš tai. Gal tiesiog, nebetęskime šioje erdvėje šio pokalbio, nes nė viena pusė su kita nesutinka.

2017 geg. 26 01:05 pop. "Senukai.lt" rašė:
Apgailestaujame, už Jums sukeltus nepaogumus. Tikrai nekaltiname Jūsų, tiesiog norime paaiškinti dėl kokios priežasties negalime suteikti Jums Jūsų prašomos kompensacijos.

Kaip ir minėjome perklausysime pokalbius ir išssiaiškinsime netikslios informacijos priežastis.

Geros dienos


Kaip įvertintumėte mūsų atsakymą Jums?
Puikus Tinkamas Netinkamas


--
Linkėdami geriausio
Senukai.lt – pagalba klientams






{#HS:370921278-228440#}
On Fri, May 26, 2017 at 12:58:58 EEST, Gediminas Bytautas wrote:
Dėl vėlavimo, nesklandumų turėjote pranešti iš anksto, o ne prižadėti kad bus įvykdyta laiku ir priversti laukti ir nervuotis iki paskutinės akimirkos. Per jus jaučiu didelį nuovargį, įtampą, negaliu nei užmigti nei toliau darytis savo darbų. Savo pažadais mane apgavote ir jų neištesėjote, bet dar ginatės taip lyg pats būčiau kaltas. Padariau visas pastangas tiek jus informuoti ir t.t. bet sulaukiau tik apgaulės. Pasistengsiu apie tai informuoti tiek visuomenę, tiek įrodyti jūsų kaltę.

2017 geg. 26 12:41 pop. "Senukai.lt" rašė:



On Fri, May 26, 2017 at 12:41:33 EEST, Senukai.lt wrote:
Gerb.Gediminai,

Jūs turite teisę ginti savo teises visais Jums priimtinais būdais.

Dar kartą apgailestaujame, kad siunta Jums nebuvo pristatyta vakar. Labai gaila, kad dėl vienos dienos vėlavimo atsisakėte savo užsakymo išvis, kadangi prekė jau buvo pakeliui į Jūsų namus.
Deja, kaip ir minėjome neturi pagrindo suteikti Jums moralinės ar komercinės žalos atlyginimo, kadangi Pirkimo taisyklėse viešai ir neslėpdami įspėjame, kad išskirtiniais atvejais nevisada galime pristatyti siuntas per 2-4 d.d. laikotarpį.

Kaip ir minėjome, tikimės kad tokie nesusiratimai nepasikartos.

Gražaus artėjančio savaitgalio.


--
Linkėdami geriausio
Senukai.lt – pagalba klientams








On Fri, May 26, 2017 at 11:57:36 EEST, Gediminas Bytautas wrote:
Su tokiu jūsų atsakymu nesutinku. per jus praradau ir prarasiu nemažai savo asmeninio laiko, nervų, žolė nebus nupjauta man asmeniškai. Kaip minėjau, taip pat, kaip jums rašiau nežadu laukti 14dienų, ir kaip galėjote suprasti ne komercinės žalos atlyginimo prašau - O moralinės. Jeigu jūs nesutinkate tartis gražiuoju, būsiu priverstas jus duoti į teismą. Nežadu jums nusileisti, kad jūs toliau manipuliuotumėte ir apgaudinėtumėte paprastus žmones.

2017 geg. 26 11:44 pr.p. "Senukai.lt" rašė:



On Fri, May 26, 2017 at 11:44:32 EEST, Senukai.lt wrote:
Gerb. Gediminai,

kaip ir nurodyta Pirkimo taisyklių 8.6 punkte: „Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Pardavėjas negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus pristatytos per šiame punkte nurodytą terminą, ypač jei užsakomų Prekių nėra Pardavėjo sandėliuose <...>“ Apgailestaujame, kad Jūsų užsakytos prekės atrinkimas užtruko viena diena ilgiau, ir prekės buvo atrinktos 4 užsakymo dieną. Deja, dėl nenumatytų aplinkybių - to padaryti greičiau negalėjome. Kadangi klientams norime suteikti teisingą informaciją - taisyklėse esame nurodę, jog negalime visais atvejais garantuoti prekių pristatymo per 4 d.d. Atsiprašome kolegų vardu, jei buvote garantuotas dėl prekių pristatymo iki 05-25 18 val. Būtinai perklausysime Jūsų pokalbių ir išsiaiškinsime, dėl kokios priežasties buvo suteikta netiksli informacija.

Remiantis Pirkimo taisyklių 15.7 punktu: „ Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės" neturime teisinio pagrindo suteikti Jums papildomų kompensacijų, dėl galimai nesudaryto pirkimo - pardavimo sandorio.

Kadangi informavote mus, kad užsakymas Jums nebeaktualus, Jūsų užsakymą atšaukiame. Informuojame, kad prekė jau perduota kurjerių tarnybai ir šiuo metu yra vežama Jums. Mes informavome DPD kurjerių tarnybą, kad siunta atšaukiama, tačiau jei visgi kurjeris su Jumis susisieks dėl siuntos pristatymo - maloniai prašome siuntos nepriimti. Siuntos priėmimas bus laikomas užsakymo įvykdymu.

Kai tik prekė grįš į mūsų sandėlį, pinigus grąžinsime bankiniu pavedimu, atgal į sąskaitą iš kurios mokėjote. Tai gali užtrukti iki 14d.

Tikimės, kad ateityje panašių nesusipratimų pavyks išvengti.

Gero artėjančio savaitgalio.


--
Linkėdami geriausio
Senukai.lt – pagalba klientams








On Fri, May 26, 2017 at 3:38:09 EEST, Gediminas Bytautas wrote:
Laba vakara, 2017.05.21 dieną užsisakiau senukų internetinėje parduotuvėje krūmapjovę (užsakymo kodas EPC9584368 , 87,75eur.). Nes svetainėje parašyta, kad prekė bus pristatyta į namus per 2-4 dienas. Trečiąją darbo dieną po užsakymo apmokėjimo, apie pietus kreipiausi į senukų klientų aptarnavimo centrą (pasiteirauti kada bus pristatyta prekė, nes mačiau kad užsakymų skiltyje nesikeičia būsena iš "Renkama". Mane konsultantė patikino kad tikrai prekė bus pristatyta iki 2017.05.25 d. 18val. Taigi, ketvirtąją dieną būsena nesikeitė iš "Renkama", apie 15val kadangi prekė dar nebuvo pristatyta, o man ypatingai reikėjo kad būtų pristatyta laiku, pradėjau sunerimti ir dar kartą paskambinau į aptarnavimo centrą pasiteirauti ar tikrai bus pristatyta laiku. Pasakiau konsultantei, kad man labai reikalinga, kad kuo greičiau ji būtų pristatyta. Mane vėl konsultantė patikino kad tikrai bus pristatyta iki 18val. Ir pridūrė - jeigu nebūtų kuo greičiau susisiekti ir bus ištaisyta staigiai, bet taip nenutiks, nes ji bus pristatyta laiku. 18:06 skambinu vėl į aptarnavimo centrą, nes iki 18val niekas man jos taip ir nepristatė. Paprašiau kad konsultantė užfiksuotų skambučio laiką ir papasakojau prieš tai minėtą situaciją. Pridurdamas vėl kad man reikalinga prekė vėliausiai šiandien. Konsultantė paprašė patikslinti el. Paštą ir pasakė kad man bus atrašyta į el. Paštą, o ši situacija bus išspręsta skubos tvarka. Taigi toliau laukiu kurjerio kada gi greičiau atveš krūmapjovę kol nepradėjo temti. 20:19val. Gaunu iš DPD Lietuva sms žinutę, kad prekė bus pristatyta 26d. O senukų puslapyje tik dabar pasikeičia būsena iš "Renkama" į "Perduota kurjeriui". Iškart vėl skambinu į tą patį aptarnavimo centrą ir sakau konsultantei kad man netinka 26d. Turėjo jau būti pristatyta pagal senukų sąlygas jau vėliausiai 25d. O ne 26d. 26d. Prekės nepriimsiu. Man netinka, kaip ir prieš tai minėjau konsultantėms kad atvažiuoja 26d. sodybos pirkėjai, žolė tragiškai aukšta ir dėl to netenka sodyba prekinės išvaizdos. Man būtinai reikia šiandien (25d.) ją nupjauti. Konsultantė atrėžė kad to nebus. Pasakiau, kad tuomet norėčiau kad man būtų atlyginta faktinė ir moralinė žala. Tepasakė kad pinigus atgausiu tik gal po 14d. O jokia kita žala nebus atlyginta. Pasakiau, kad tuomet kreipsiuosi į vartotojų teises. Tuo pokalbis baigėsi. Dpd atrašiau kad nebepriimsiu prekės nes senukai nepasirūpino jos pristymu laiku. 21:59 vėl gavau iš DPD analogišką žinutę kad bus pristatyta 26d. Atrašiau taipogi vėl kad jos jau nebepriimsiu. Jeigu būčiau žinojęs kad taip nutiks, nebūčiau iš senukų užsisakęs prekės. Ši situacija man kainavo nemažai nervų (greičiausiai dar ir kainuos), jaučiuosi apgautas, puslapyje rašoma informacija apie pristatymo laiką neatitinka tikrovės, žolė nebebus nupjauta laiku. Dėl to greičiausiai prarasiu sodybos pirkėją, nes kol žolė nenupjauta dabar sodyba atrodo tragiškai ir dar papildomai gausiu laukti kol atgausiu pinigus kad galėčiau nusipirkti iš kitur krūmapjovę. O sodyba iki tol liks tragiškame stovyje. Kreipiuosi į vartotojų teises dėl senukų (UAB "Kesko Senukai Digital", Įm. k.: 304144008) kaltės patirtos žalos. Norėčiau kuo greičiau atgauti sumokėtus pinigus ir kad būtų atlyginta moralinė žala.

Prisegu tai įrodančias print screen nuotraukas. Prieš kalbant su senukų klientų aptarnavimo centru, balsas praneša, kad pokalbis bus įrašytas siekiant užtikrinti kokybę. Taigi, visi šie pokalbiai su konsultantėm, taip pat, turėtų būti įrašyti.

Pagarbiai,
Gediminas

UAB „Kesko Senukai Digital“ pateiktas atsakymas.

Kadangi Pirkimo taisyklių 8.6 punkte nurodoma: „Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Pardavėjas negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus pristatytos per šiame punkte nurodytą terminą, ypač jei užsakomų Prekių nėra Pardavėjo sandėliuose <...>“ Šiuo atveju dėl nenumatytų aplinkybių prekės atrinkimas užtruko viena diena ilgiau, ir prekės buvo atrinktos 4 užsakymo dieną. Kadangi Klientams norime suteikti teisingą informaciją - taisyklėse esame nurodę, jog negalime visais atvejais garantuoti prekių pristatymo per 4 d.d. Prekė buvo pristatoma 5-tąją užsakymo dieną, tačiau Klientas informavo, kad prekė nebereikalinga, todėl užsakymas buvo atšauktas. Verta paminėti, kad kai klientas užsakymo atsisakė - jis jau buvo pakeliui į kliento namus.
Remiantis Pirkimo taisyklių 15.7 punktu: „ Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės" neturime teisinio pagrindo suteikti papildomų kompensacijų, dėl galimai nesudaryto pirkimo - pardavimo sandorio.

Kadangi Pardavėjas buvo sąžiningas ir Pirkimo taisyklėse įvardino, kad prekės gali būti nepristatytos per 4d.d., o Pirkėjas su šiomis taisyklėmis susipažino - neturime pagrindo suteikti papildomų Pirkėjo prašomų kompensacijų.

Pirkėjui 05-31 padarytas pavedimas - už negautą prekę.