Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Pigu | Dėl pinigų gražinimo ir mdelagingos informacijos suteikimo |

Laba diena,

2020 04 10 d. buvo atliktas užsakymas 6iltnamio pirkimui ir iškart už jį apmokėta. (Prisegtuke patvirtinimas iš Pigu.lt)

2020 04 21 d. buvo deklaruota pristatymo data.

Negavus prekės, nei jokios informacinės žinutės, kad užsakymas vėluos su nurodyta kita data nebuvo pateikta.

2020 04 22 d. paskambinus bendruoju telefonu, darbuotoja informavo, kad perduos atsakingiems asmenims, jog prekė perduotų kurjeriui.

2020 04 23 d. nesulaukus atsakymo vėl paskambinau tuo pačiu telefonu ir paklausiau, kada bus informaciją, kada aš gausiu prekę, gavau atsakymą tą patį, perduos atsakingiems asmenims.

2020 04 24 d.  15:30 val. paskambinus pasakiau, kad atšauktų užsakymą ir gražintų pinigus, nes nesuteikia tinkamai informacijos apie prekę, kurią jau vėluoja pristatyti visą savaitę. (el.paštas iš pigu, kad gražins pinigus per 2-3 darbo dienas)

2020 04 24 d. 18:40 val. gaunu iš kurjerio pranešimą, kad pristatys 04. 27 dieną, prekę, kurią atšaukiau prieš pusdienį.

2020 04 24 d. 18:45 val. vėl skambinu į Pigu ir aiškinuosi situaciją, kaip galėjo perduoti užsakymą kurjeriui, kai jis buvo atšauktas. Darbuotojai nesugebėjo atsakyti man į klausimą, neva tai prasilenkė informaciją. Kai visą savaitę skambinėjau informaciją netyčią prasilenkė.

2020 04 28 d. skambinu klausti kada man gražins pinigus, nes u-sakymas buvo atšauktas ir pinigai turėjo grįžti į sąskaitą dar būtent iki 04.28 d. (pigu laiškas). gaunu atsakymą, kad dabar laukia kol kurjeris jiems gražins prekę ir tada galės gražinti.

2020 04 30 d. vėl skambinu ir prašau atsakymo, kada bus gražinti mano pinigai, atsakymo negaunu apart tai, kad buhalterija sulaikiusi pinigus iki neaišku ko.

2020 05 04 d. skambinu vėl su prašymu kada bus gražinti mano [inigai, gaunu atsakymą, kad payeiksiu sistemoje dar kartą užklausą dėl pinigų gražinimo,


Visą mėnesį laiko ši įmonė nesugeba nei suteikti informacijos ir dar disponuoja ne savo pinigais. Šiai dienai neturiu nei prekės nei pinigų, tik kiekvieną dieną sugaištą laiką dėl to, kad ši įmonė nėra įgali veikti kaip normali internetinė parduotuvė, kuri pardavinėja ir reklamuoja prekes, kurių neturi, taip susirenka pinigus, ir jais disponuoja savo investicijoms, o mes turime laukti mėnesį laiko, kad gražintų pinigus kurie teisėtai priklauso man, o ne šiai nepatikimai įmonei.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką. Tokio pobūdžio paklausimų pastaruoju metu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba sulaukia tikrai daug.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt