Laba diena,
Rezervacija buvo atlikta per booking platformą. Rezervacija atlitka dviems suaugusiems.
Apartamentai yra visada tvarkomi profesionalios valymo įmonės, kuri dokumentuoja jų švarą ir kaip buvo atliktos paslaugos. Vartotojo paminėtų dalykų - cigarečių kvapo - nebuvo. Voratiklis buvo vienas (už spintos), plaukas buvo vienas, kuris buvo perdedamas svečio į skirtingas vietas dėl nuotraukų kiekio (klastotos nuotraukos). Visos kitos problemos buvo išspręstos valytojos.
Visos kitos paminėtos problemos, nuo jų registravimo, buvo išspręstos per mažiau nei 18 valandų (pranešta apie jas 17-18 valandą Gruodžio 24 dieną, jos jau buvo išspręstos Gruodžio 25 dieną 11:00).
Svarbu paminėti, kad pagal LR turizmo įstatymą svečiai privalėjo pateikti informaciją apie asmenis. To padaryti jie atsisakė - turime teisę neteikti paslaugų tokiu atvėju.
Toliau, vadovaujantis booking politika, problemos buvo išspręstos ir tarpininkas booking priėme reikalingus veiksmus.
Vartotojas gavo kompensaciją iš booking platformos.
Kadangi problemos buvo pašalintos, į jas sureguota laiku - pinigų gražinimo neatliksime.
Rezervacija pagal booking politiką yra toliau aktyvi. Vartotojas turi pilną teisę atšaukti užsakymą vadovaujantis platformos booking naudojimosi politika ir atšaukimo politiką.
Svarbu paminėti, kad rezervuojant apartamentus, vartotojas sutinka su naudojimosi politiką ir apartamentų taisyklėmis.
Apartamentų taisyklės, aiškiai apibrėžia probleminių situacijų sprendimo eigą su kuria vartotojas sutinka rezervuojantis apartamentus:
>>> Namų taisyklės:
• Butų viduje negalima avėti batų
• Jokių vakarėlių ar susibūrimų
• Žmonių limitas bute yra rezervacijoje nurodytas žmonių skaičius. Jokių papildomų svečių.
• Rūkyti apartamentuose draudžiama.
• Leidžiami augintiniai (taikomi papildomi mokesčiai). Svečias turi surinkti augintinio išmatas.
• Tylos valandos yra nuo 22:00 iki 08:00.
• Prieš išvykdami svečiai turi išnešti šiukšles ir išplauti panaudotus indus.
• Visus baldus (išskyrus kėdes) perkelti draudžiama.
• Viena patalynė yra padėta ant lovos. Papildoma patalynė, lovatiesės ir rankšluosčiai papildomiems svečiams (jei rezervuota daugiau nei vienam asmeniui) yra laikomi bute (sofos-lovos skyriuje arba spintoje) savarankiškam naudojimui.
>>> Galimos papildomos paslaugos ir jų kainos:
• Valymo mokestis - 45 eurų už valymą (Butas išvalomas ir paruošiamas taip, kaip radote)
• Rankšluosčių keitimas - 5 eurai už pakelį (Jums dovanojami švieži rankšluosčiai - vienas didelis ir vienas mažas. Senus nuvežame į mūsų plovimo paslaugas.)
• Patalynės keitimas - 10 eurų už pakelį (vienam žmogui duodamas šviežias patalynės komplektas esamam keitimui)
• Papildoma lova ir/ir vaikiška lovelė – 10 eurų už naktį už papildomą lovelę/lovą. (Jo nėra buto viduje, tačiau esant poreikiui atvešime ir patalpinsime prieš atvykstant)
• vaikiška kedutė – 5 eurai už naktį. (Jos nėra buto viduje, tačiau esant poreikiui atvešime ir patalpinsime prieš atvykstant)
● Problemos sprendimo procesas (Kai gauname pranešimą apie buto, jo įrenginių, spynų ar kitų dalių gedimą):
1. Susisiekite telefonu arba žinute.
2. Tą pačią arba kitą dieną (priklausomai nuo užimtumo) į butą atvyksta darbuotojas arba technikas.
• Jeigu problema egzistavo dar prieš svečiui atvykstant, svečias už ją neatsako – papildomi mokesčiai netaikomi, o gedimą pašaliname kuo greičiau.
• Jeigu problema kilo dėl svečio kaltės arba paaiškėja, kad jos iš viso nėra (naudotojo klaida), taikomas papildomas mokestis už darbuotojo ar techniko vizitą – 30 eurų už apsilankymą.
Vadovaujantis platformos politika, apartamentų taisyklėmis, LR turizmo įstatymu rezervacija nebus tesiama, pinigų gražinimas (jeigu toks bus), bus atliekamas pagal platformos nustatytas taisykles.
Pagarbiai,
Direktorius Polas Satkauskas
MB "Baltic apartments service"