Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Enord MB | Nepriimtas |

2024 m. lapkričio 28 d. Odos centras internetinėje parduotuvėje pateikiau užsakymą Šviesos terapijos kaukei „Lumi“, užsakymo numeris #OC23949, suma 189,05 EUR.
2024 m. gruodžio 2 d. gavau prekę į paštomatą ir ją atidariusi pastebėjau, kad kaukė vizualiai atrodo nekokybiška:

  • tarp LED lempučių ir plastikinės kaukės dalies matomi oro tarpai,

  • pajungimo vietoje (kur eina jungtis) matomas pageltonavimas.

Tą pačią dieną išsiunčiau laišką  Odos Centrui su nuotraukomis ir tokiu tekstu:
„Neseniai įsigijau LED veido kaukę iš Jūsų parduotuvės. Atidarius pakuotę pastebėjau, kad kaukėje tarp LED lempučių ir plastiko veido dalies yra oro tarpai. Taip pat, pajungimo vietoje matosi pageltonavimas. Norėčiau pasiteirauti, ar tai yra normalu. Siunčiu nuotraukas.“

Gavau automatinį pranešimą, kad atsakymą gausiu per 3 dienas, tačiau atsakymo negavau.

2024 m. gruodžio 9 d. parašiau pakartotinai — gavau tik bendrinį atsakymą, kad dėl didelio laiškų kiekio atsakymą gausiu per 24–48 valandas.

Šiandien yra 2024 m. gruodžio 12 d., atsakymo vis dar negavau.

Dėl susiklosčiusios situacijos nuvykau į Odos centras biurą su preke, tikėdamasi ją grąžinti, tačiau konsultantė atsisakė priimti grąžinimą, argumentuodama, kad tai „higienos prekė“.

Paaiškinau, kad prekė nebuvo naudojama, tik atidaryta, ir kad ji vizualiai atrodo brokuota, tačiau konsultantė teigė negalinti įvertinti, ar oro tarpai ir pageltonavimas yra normalu.

Noriu atkreipti dėmesį, kad pagal vartotojų teisių reglamentavimą turiu teisę atsisakyti nuotoliniu būdu įsigytos prekės, ypač kai ji:

  • nėra naudota,

  • turi aiškių kokybės trūkumų arba kelia pagrįstų abejonių dėl kokybės.

Atsižvelgdama į aukščiau nurodytas aplinkybes, prašau:

  1. Priimti prekę grąžinimui kaip nekokybišką.

  2. Grąžinti sumokėtą 189,05 EUR sumą