"SmartPosti" UAB | Nesuruošia siuntos atsiėmimui iš sandėlio |
Jau apie savaitę siunta yra Lietuvoje, Itella sandėlyje. Paskambinus pasiteirauti, kodėl siunta nepristatoma, buvo pasakyta, jog kurjerių teigimu siunta netilpo į paštomatą (tačiau kitame mieste tokią pačią siuntą užsisakęs pažįstamas žmogus siuntą gavo į paštomatą) - kurjeriai su manimi nesusisiekė. Sakė susisieks ir suderins pristatymo laiką per 1-2 d.d. Praėjus toms dienoms paskambinus pakartotinai, pasirodo siunta vis dar sandėlyje. Pasakiau, kad atvažiuosiu pati pasiimti siuntos iš sandėlio - sakė bus siunta suruošta tą pačią dieną iki 18 val. ir apie tai būsiu informuota sms žinute. Tą pačią dieną sms žinutės negavau, skambinau kelias min. prieš 18 val. - sakė siunta nesuruošta, perduos sandėliui pakartotinai, kad suruoštų. Kitos dienos popietę - siunta vis dar nesuruošta, sandėlyje siunta yra jau apie savaitę, atsisakius kurjerio paslaugų (nes nesugeba įdėti į paštomatą ar pristatyti į namus), pasakiau jog atvažiuosiu pati atsiimti - tai kelias dienas siuntos ir sandėlyje neparuošia (nesuprantu ką ten ruošti, siunta iš kitos šalies atvyko per 3 dienas).
"SmartPosti" UAB pateiktas atsakymas.
Atsižvelgdami į 2025-11-27 pateiktą vartotojo skundą, gautą per Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos svetainę www.vartotojuskundai.lt, informuojame, kad siunta, dėl kurios pristatymo buvo kreiptasi į „SmartPosti“, gavėjui buvo pristatyta 2025-11-28.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad dėl mūsų paslaugų teikimo proceso vartotojui galėjo kilti nepatogumų.
Siekiame aukščiausių paslaugų teikimo standartų, o kiekvieno kliento patirtis ir atsiliepimas yra mums ypač svarbūs. Šiuo atveju prisiimame atsakomybę už netikslų siuntos pristatymą ir išsamiai įvertinome situaciją įmonės viduje, siekdami suprasti jos priežastis ir užkirsti kelią panašioms patirtims ateityje.