Kreipiausi spalio 22 dieną su prašymu nutraukti prenumeratą dėl veikimo kokybės. Man vis tiek paskaičiavo 57 eurus netesybų, nors nutraukiu dėl kokybės. Paprašė kelis kartus patikslinti kas negerai, aš tą atsakinėjau ir kiekvienam laiške prašiau nutraukti prenumeratą sutikdama su netesybų mokesčiu. Spalio 29 dieną sutarėm jau dėl sutarties nutraukimo, bet netesybos jau tapo 58 eurai, nes pagal juos aš nepatvirtinau kad noriu nutraukti, nors kiekvienam laiške nuo spalio 22 dienos rašiau “noriu nutraukti”. Galiausiai sutarėme, kad nutraukimo prašymą fiksuojame nuo sausio 22 dienos ir man parašė, kad užfiksuota ir paslauga galiu dar naudotis iki lapkričio 22 dienos. Paslauga naudotis ištikrųjų nebegaliu, telefonu man sako kad sutartis galioja bet paslauga nebe. Kaip galiu turėti sutartį be paslaugos? Galiausiai gavau galutinę sąskaita, kurioje sutartis nutraukiama nuo 10.31 nors kreipiausi 10.22 ir netesybos jau gavosi 42 eurai.