Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "Vilniaus viešasis transportas" | Priversta susimokėti už papildomą keleivio bilietą, nors el. bilietas buvo aktyvuotas |

<p data-start="318" data-end="572">Vakar, įlipusi į 50-ą autobusą, savo telefonu aktyvavau elektroninį bilietą. Bilietas jau buvo aktyvuotas, kai įlipo kontrolieriai ir pradėjo tikrinti bilietus. Paruošiau QR kodą skenavimui (programėlė leido tai padaryti, nes bilietas buvo aktyvuotas).</p>
<p data-start="574" data-end="834">Tačiau kontrolierė pasakė, kad mano bilietas negalioja, nors jis buvo pažymėtas kaip aktyvus, degė žalia spalva ir rodė galiojimo laiką. Ji piktu tonu paklausė, kiek man metų. Nesuprantu, kuo tai susiję su bilieto galiojimu, nes tikrai neatrodau nepilnametė.</p>
<p data-start="836" data-end="1020">Tuomet kontrolierė įžūliu tonu paklausė, ar turiu banko kortelę. Pabrėžiau, kad mano bilietas yra aktyvuotas ir galiojantis. Nepaisant to, ji pareikalavo sumokėti 15 eurų už bilietą.</p><p data-start="836" data-end="1020">Esu pasipiktinus VVT darbuotojos diskriminacinio pobūdžio elgesį, nepagarbų bendravimą ir vertimą mokėti už bilietą už kuri jau buvo sumokėta. </p><p data-start="836" data-end="1020"><span style="font-size: 1.4em;">Visada bilietus aktyvuoju tinkamai, ir tai pirmas kartas, kai, turėdama aktyvų bilietą, buvau priversta mokėti papildomai.</span></p>
<p data-start="1148" data-end="1300">Prašau grąžinti man sumokėtus pinigus už papildomai įsigytą bilietą. Turiu fiskalinį kvitą bei įrodymus telefone, kad bilietas tuo metu buvo aktyvuotas.</p>