Laba diena,
Dėkojame už Jūsų pateiktą skundą.
Informuojame, kad Subwise.lt teikia skaitmeninių prenumeratų tarpininkavimo paslaugas, todėl visos mūsų siūlomos paskyros ir prenumeratos yra aktyvuojamos pagal trečiųjų šalių – paslaugų teikėjų (pvz., „Spotify“, „Netflix“ ir kt.) – nustatytas sąlygas.
„Spotify Premium“ prenumerata, kurią įsigijote mūsų svetainėje, yra nauja individuali paskyra. Paslaugos turinys, funkcionalumas bei kokybė priklauso nuo „Spotify“ paslaugų teikimo politikos ir regioninių apribojimų, todėl kai kurios funkcijos, tokios kaip „lossless“ (be nuostolių) garso kokybė, gali būti neprieinamos tam tikrose šalyse ar planuose. Tai nėra mūsų įmonės sprendimas ar techninė klaida, o paties paslaugos teikėjo nustatyta tvarka.
Taip pat atkreipiame dėmesį, kad trečiųjų šalių paslaugų teikėjai turi teisę savo nuožiūra sustabdyti, apriboti ar nutraukti paslaugos teikimą, jei vartotojas pažeidžia jų naudojimosi taisykles ar politiką. Tokiais atvejais Subwise.lt nėra atsakinga už paslaugos galiojimo sutrumpėjimą, funkcionalumo pokyčius ar prieigos apribojimus, nes tai nepriklauso nuo mūsų valdymo.
Šios sąlygos yra aiškiai nurodytos mūsų svetainės naudojimosi taisyklėse bei prekių pirkimo-pardavimo sąlygose, su kuriomis pirkėjas sutinka atlikdamas užsakymą.
Apgailestaujame, jei paslauga neatitiko Jūsų lūkesčių. Jei turite papildomų klausimų ar techninių nesklandumų, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu pagalba@subwise.lt – mielai padėsime išspręsti situaciją individualiai.
Pagarbiai,
Subwise.lt komanda
www.subwise.lt