2025-09-17, padarytas apmokėjimas už prekę MB Almeri (per internetinę svetainę www.prekinis.lt) 32,95EUR. Prekė (suknelė) buvo gauta 2025-10-02. Prekė visiškai netiko. Dydis buvo žymiai mažesnis, nei buvo aprašytas dydžių lentelėje. Medžiaga nekokybiška, nes suknelė labai persišviečia. Parašius laišką nurodytu el.paštu pagalaba@prekinis.lt, po poros dienų buvo gautas atsakymas su pasiūlymu pakeisti prekę į kitą, atsisakius pasiūlė grąžinti 50% sumos ir suknelę palieka man. Atsisakiau, tada pasiūlė kuponą 30 Eur - atsakiau, kad nereikia kupono, tiesiog noriu sugrąžinti netinkamą suknelę ir atgauti sumokėtus pinigus. Atrašė, kad prekę galima grąžinti per 14 d. Paprašiau adreso, kuriuo galiu išsiųsti atgal prekę - adreso neparašė. Kelis kartus skambinau nurodytu telefonu, tačiau pasirinkus bet kurią temą, vis yra informuojama, kad dėl labai daug gaunamų skambučių, visi yra užimti, ir rašyti laiškus. Dar parašiau kelis laiškus jų nurodytų el.paštu, taip pat per facebook, tačiau jokio atsakymo nebegaunu, nors reklamas vis dar siunčia. Rašiau net jų puslapyje tieisioginėje formoje kelis kartus, tačiau atsakymo irgi negaunu. Skambinau informacinėse svetainėse nurodytu direktoriaus E.Pažemis telefonu 
, tačiau informuojama, kad toks numeris nenaudojamas. Ką daryti?