Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uab Kurkulis | PRETENZIJA Dėl netinkamos kokybės paslaugų, neskaidraus atsiskaitymo ir psichologinio spaudimo Kavinėje „Pitts Eyvp Kurkulis, UAB“ |

Pažeidimo esmė:2025 m. rugpjūčio 16 d. švenčiau savo jubiliejų kavinėje: „Pitts Eyvp Kurkulis, UAB“ Adresas: Oreivių g. 8, Paluknys, Trakų r., LT-21168. Įmonės kodas: 304863306. PVM kodas: LT100013425812. Tel.: +370 655 54263 Šventė, už kurią turėjau sumokėti - beveik 3000 Eur, buvo sugadinta dėl netinkamų paslaugų, neskaidraus atsiskaitymo ir bauginančio elgesio. 1. Netinkamos kokybės paslaugos Maistas: dalis patiekalų, ypač sočioji mišrainė, buvo akivaizdžiai prarūgusi, raudona žuvis ne šviežia, šaltieji patiekalai, padažai, grybai, jūros gėrybės Daug svečių skundėsi prastu maistu, aptarnavimu, sunegalavo mažas vaikas, keli svečiai vėmė, viduriavo, bet nesikreipš pas daktarus, nes nenorėjo gadinti man šventės, nenorėjo sakyti, bet, kai vienas po kito draugai, giminės po šventės skambino, skundėsi negalavimu, prasta maisto kokybe, man buvo gėda klausyti, atsiprašiau už sugadintą vakarą. Aš, kai gimtadienio jubilijatė nieko nevalgiau, tik karštą patiekalą, bet vėliau sūnus man pasakė, kad paragaučiau sočiąsias salotas, tai skonis buvo net nepasakyčiau, jog tai salotos, suršgusio kažkokio neaiškaus patiekalo skonis ir kvapas, Man dingo nuotaika… Ir tai paragavau tik po baliaus, kai visi svečiai beveik jau buvo išėję, Liko tik keli draugai ir šeima.Aptarnavimas: po karšto padavimo, apie 18 val. liko dirbti tik viena padavėja, kuri nesusitvarkė su svečių poreikiais, nei su stalo tvarka, pastoviai reikėjo man, svečiams prašyti, kad aptarnautų, atneštų mineralinio ir kitų patiekalų, kad sutvarkytų tuščius indus. Aplinka: kondicionieriai veikė labai silpnai, beveik neveikė, patalpa buvo tvanki, svečiai jautėsi blogai, pastoviai vaikščiojo į lauką pakvėpuoti gryno oro. Erdvė: stalai sustatyti taip, kad svečiai buvo sugrūsti, nors buvo galimybė pastatyti papildomą stalą. 2. Neskaidrus atsiskaitymas Už paslaugas sumokėjau 1995 Eur grynaisiais už prekystalio (tai matė mano dukra ir kiti svečiai). Likusi suma – 999 Eur – norėjau apmokėti pavedimu, bet sąmoningai to nedariau, nes negavau nei oficialios sąskaitos, nei aiškios ataskaitos. Prašiau, bet paminėjo, jog tai padarys direktorė, nors ji gi nematė kiek buvo išgerta kavos ir alaus, nes jokie čekiai nebuvo mušami tą vakarą mano šventėje. Po tokio apgaulingo elgesio ir sugadintos šventės nesijaučiu galinti vykdyti šio mokėjimo. Vietoje kvito ar sąskaitos–faktūros man buvo pateiktas tik neoficialus, ranka rašytas lapelis su sumomis (nuotrauką pridedu). Paslaugos teikėjas aiškino, kad „kasos aparatas naktį nedirba“, kas rodo galimus mokesčių apskaitos pažeidimus. Buvo pradėti skaičiuoti padavėjos viršvalandžiai (40 Eur/val. nuo 20 val.), nors apie tai nebuvau informuota. 3. Psichologinis spaudimas ir grasinimai Kai išsakiau pastabas dėl sugedusio maisto, kavinės direktorė man grąsino: teigė, kad mišrainė bus „paimta iš kito baliaus“ ir perduota ekspertizei, o aš būsiu „paviešinta visoje Lietuvoje“. Tai laikytina psichologiniu spaudimu ir bandymu atgrasyti mane nuo teisėtų skundų, nors tikrai nesiruošiau kreiptis į institucijas, bet po grąsinimų nutariau netylėti. 4. Teisinis pagrindas Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 str. 1 d. – vartotojas turi teisę į saugias paslaugas. 22 str. 1 d. – vartotojas turi teisę į tinkamos kokybės paslaugas. Civilinio kodekso 6.363 str. – paslaugos turi būti suteiktos tinkamai, kitaip vartotojas turi teisę reikalauti žalos atlyginimo. CK 1.137 str. 2 d. – draudžiama piktnaudžiauti teisėmis; grasinimai viešai kompromituoti klientą yra neteisėtas spaudimas. Kasos aparatų naudojimo taisyklės – už kiekvieną atsiskaitymą grynaisiais privaloma išduoti kvitą. 5. Reikalavimai Įvertinti kavinės „Pitts Eyvp / Kurkulis, UAB“ veiksmus dėl paslaugų kokybės, atsiskaitymo skaidrumo ir netinkamo elgesio su klientu. Nustatyti, ar buvo pažeisti vartotojų teisių apsaugos bei mokesčių apskaitos reikalavimai. Įpareigoti paslaugos teikėją grąžinti nepagrįstai sumokėtą dalį bei atlyginti moralinę žalą už sugadintą šventę, gėdą prieš svečius ir patirtą stresą. Užtikrinti, kad tokia nesąžininga praktika nebūtų toleruojama. 6. Įrodymai ir papildomi veiksmai Pridedu ranka rašyto lapelio nuotrauką (bendras įsipareigojimas – 2994 Eur, sumokėta – 1995 Eur, likutis – 999 Eur). Yra svečių, tarp jų ir mano dukra, kurie gali patvirtinti pinigų perdavimą grynaisiais bei prastą maisto kokybę. Papildomai kreipiausi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą dėl galimai nesaugaus maisto. Taip pat kreipiausi į Valstybinę mokesčių inspekciją dėl atsiskaitymo be kasos kvito ir galimų mokesčių apskaitos pažeidimų. Mano šventė buvo sugadinta, patyriau gėdą prieš svečius, stresą ir esu įsitikinusi, kad buvau apgauta. Vietoje problemos sprendimo buva gąsdinama. Tai laikytina šiurkščiu vartotojų teisių pažeidimu.