Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.
Sveiki,
gegužės 15d.Prekinis.lt padariau apmokėjimą už užsisakytą prekę, atsiuntė birželio 3d. Išpakavusi pamačiau, kad drabužio (minkštas kardiganas) dydis neatitinka mano išmatavimų, drabužio kokybė nepatenkino lūkesčių, todėl dėl netinkamos prekės grąžinimo birželio 3 d. pirmą kartą kreipiausi el.paštu pagalba@prekinis.lt, kad atsiųstų nurodymą, kokiu adresu grąžinti prekę.Pinigų grąžinimo taisyklėse yra nurodyta“2.1. Reikia būtinai susisiekti el. paštu pagalba@prekinis.lt . Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.“
Birželio 5 d. el.paštu Prekinis. lt. paprašė nusiųsti siuntos kodą ir pavedimo kopiją. Juos nusiunčiau. Nuo tos dienos negaliu susisiekti su Prekinis.lt, neatsiliepia į skambučius, automatinis atsakiklis praneša, kad dėl per didelio skambučių kiekio atsiliepti negali, kreipkitės el.paštu. Pagal pinigų grąžinimo taisykles,galima grąžinti per 14dienų( Perkant parduotuvėje www.prekinis.lt , kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.)
bet jau 11dienų negaliu gauti adreso, kuriuo turiu išsiųsti prekę.
Drabužis(minkštas kardiganas) yra man per didelis, neatitinka reklamoje demonstruojamų savybių.
Minkšto kardigano vertė - 31,95 Eur
Siuntos kodas YT2513621272246831
--