Sveiki,
2024 m. gegužės 19 d. siuntos nr. LTM000381144 atsiėmiau siuntą iš DPD paštomato, tačiau išpakavus pasigedau vienos užsakytos prekės. Iškart kreipiausi į Modivo Lenkijos filialą, nes neradau Lietuvos kontaktinių duomenų. Lenkijos komanda sureagavo greitai ir suteikė kontaktus, kur galėčiau gauti pagalbą Lietuvoje.
Kreipusis į Lietuvos support’ą, buvau paklausta, ar siunta buvo pažeista, ir paprašyta nuotraukų. Deja, jokių nuotraukų neturiu, nes siuntą atsiėmiau tvarkingą, nepazeistą ir sandariai užklijuotą, todėl nemaniau, kad gali kilti problemų.
Po daugiau nei 14 dienų laukimo gavau atsakymą, kad peržiūrėjus vaizdo įrašus matoma, jog abi prekės buvo įdėtos į siuntą. Visgi vienos jų negavau, ir tai yra faktas.
Esu Modivo klientė daugiau nei 5 metus, visada buvau patenkinta aptarnavimu ir kokybe, tačiau pirmą kartą susiduriu su situacija, kai trūksta prekės. Anksčiau yra pasitaikę blogai užklijuotų siuntų, bet niekada – trūkstamos prekės.
Jaučiuosi nusivylusi ir apgauta, nes nepaisant mano lojalumo, problema nebuvo išspręsta. Tikiuosi, kad bus rastas sprendimas, kuris atstatytų pasitikėjimą.