Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Karakara" | Karakara nesiunčia apmokėtų prekių ir negražina pinigų |

Gegužės 27 užsisakiau prekes už 12,22, [Užsakymas #46926] (27 gegužės, 2025). Gegužės 28 jie man parašė "Jūsų užsakymas yra įvykdytas.", ir davė Omnivos tracking number: "Užsakymo siuntų kelią galite stebėti su šiais numeriais: CC776176240EE". Taigi jie laiko užsakymą įvykdytu tiesiog užregistravus siuntą, nesiunčiant jokių pirkėjo apmokėtu prekių. Šiandien birželio 5, Omnivoje siunta "Užregistruota" nuo gegužės 28, t.y. Omniva iki šiol šios siuntos negavo, nors Karakara Taisyklėse parašyta: "Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes – per 2 darbo dienas...", nuo užsakymo praėjo daugiau kaip savaitė, jokiu prekių negauta, jokių žinučių ar pranešimų, į skambučius neatsako (bandžiau skambinti pora dienų atgal), nors pagal jų Taisykles Pardavėjas privalo: "Negalėdamas pateikti Pirkėjui prekės, grąžinti už trūkstamą prekę arba už visą užsakymą Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas;".