Skundas dėl Lempumanija.lt klaidinančios grąžinimo politikos
Lempumanija.lt reklamuoja 60 dienų prekių grąžinimo galimybę. Tačiau klientams iš anksto nėra pateikiama esminė informacija, jog grąžinimas galimas tik per jų pasirinktą kurjerį į oro uostą. Grąžinimas per paštomatus nėra leidžiamas (nors tai būtų ženkliai paprasčiau ir pigiau).
Be to, tokia priverstinė kurjerio paslauga klientui kainuoja bent 6 EUR, apie ką taip pat iš anksto nėra informuojama. Susisiekus su pardavėju, klientams atsakoma, jog „tokia jų politika“.
Tokiu būdu klientai yra klaidinami, nes reklamuojama “60 dienu grazinimas” (kas skamba kaip lengva ir patogi grazinimo galimybe) realybėje tampa brangia ir nepatogia, todėl dalis vartotojų faktiškai atsisako grąžinimo dėl per didelių papildomų sąnaudų.
Prašau įvertinti ar toks Lempumanija.lt elgesys nepažeidžia vartotojų teisių ir ar nėra laikytinas klaidinančia komercine praktika.
Kompensacija 6eur.