Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

PureSmile | Dėl nekokybiško dantų šepetėlio ir paslaugos teikėjo neatsakymo |

2025m. vasario mėn.internetu įsigijau "PureSmile" ultragarsinį dantų šepetėlį . Deja, po trumpo naudojimo jis nustojo veikti-šepetėlis nebepasikrauna, nors buvo naudojamas pagal instrukcijas. 
Bandžiau susisiekti su pardavėju elektroniniu paštu  info@puresmile.lt, tačiau neatsakė.Telefono numeris nenurodytas. Nuvažiavau nurodytu adresu, nieks durų neatidarė ir neįsileido. Bet po to atsiuntė laišką su instrukcija ir jokio komentaro.Tada parašiau,kad kreipsiuosi į VVTAT , parašė, kad susisieks pirmadienį. Laukiau visą savaitę, bet jokių žinių. Bandžiau parašyti komentarą ir perspėti kitus vartotojus, bet viskas buvo greit ištrinta ir užblokuota.Tokia situacija, kai nesuteikiama pagalba dėl galimai nekokybiškos prekės, laikau vartotojų teisių pažeidimu. 
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir vartotojų teisių apsaugos įstatymu, prašau VVTATtarpininkauti šioje situacijoje ir padėti išspręsti ginčą su pardavėju - grąžinti pinigus arba pakeisti prekę į veikiančią.