2023 m. sausio 6 d. į mano asmeninį telefono numerį, registruotą Austrijoje, paskambino Go3 atstovas ir pasiūlė televizijos paslaugas. Kadangi paslaugos sąlygos buvo pristatytos kaip patrauklios (taikomas sumažintas mėnesinis mokestis), sutikau išbandyti paslaugą.
Tačiau paslaugos teikimo metu nebuvau informuotas apie jokios sutarties sudarymą, jos sąlygas, įsipareigojimo terminą ar kitus svarbius aspektus. Supratau, kad paslaugos naudojimas vyksta be ilgalaikių įsipareigojimų, kaip tai įprasta kitose platformose (pvz., „Netflix“).
2024 m. liepos 15 d. nusprendęs atsisakyti paslaugų, buvau informuotas, kad galioja vienerių metų sutartis, kurios sąlygų aš nei pasirašiau, nei su jomis buvau supažindintas.
Vėliau, susirašinėjant su Go3, bendrovė teigė, kad sutartis buvo man išsiųsta el. paštu, tačiau jokių su paslaugos sąlygomis susijusių dokumentų aš nesu gavęs ir jų nepatvirtinau.
Pateikus prašymą nutraukti sutartį, buvo nustatytas papildomas 30 dienų laikotarpis, todėl sutartis būtų nutraukta tik 2025 m. sausio 18 d., nepaisant to, kad paslaugų atsisakymą inicijavau dar 2024 m. liepos mėn.
Be to, Go3 toliau siuntė sąskaitas už laikotarpius, kai paslaugų jau nebenaudojau, ir netgi už laikotarpius po sutarties nutraukimo.
Remiantis aukščiau išdėstytais faktais, prašau:
Papildomai pažymiu, kad pagal ES teisę, sudarant sutartis nuotoliniu būdu, vartotojas turi būti aiškiai ir išsamiai informuotas apie visas sąlygas bei privalo duoti aiškų sutikimą dėl bet kokių įsipareigojimų. Šiuo atveju šie reikalavimai nebuvo įvykdyti.