Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

NemunoMada.lt | Dėl nekokybiškos prekės |

Užsakiau elektroninėje parduotuvėje ,,Nemuno mada" megztuką  2025-03-07 
Jo aprašymas el.parduotuvėje prisegtame dokumente.
Megztinio aprašymas buvo kaip stilingo, jaukaus, elegantiško, minkštos ir šiltos medžiagos megztinio.
Buvo nurodytos taisyklės dėl gaminio kokybės ir pinigų grąžinimo garantijos (prisegtame dokumente): ,,100 proc. kompensacija, jei liksite nepatenkinti pirkiniu per 30 dienų".
Gavau parduotuvės patvirtinimą 2025-03-07 ir sulaukiau atsakymo dėl užsakymo vykdymo.
2025-03-16 gavau iš pardavėjo laišką apie pirkinio pristatymo pavėlinimą.
Gavusi siuntą, ją atidariau ir iš maišelio (su lengvu atsegimu) išsiėmiau megztuką. Dydis tinkamas, tik medžiaga – nė iš tolo neprilygo el.parduotuvės svetainėje aprašymo ir nuotraukoje matomo vaizdo: gaminys  labai plonas, nepanašus į ,,minkštą ir šiltą megztinį” ir neturėjo jokių etikečių apie gamintoją ir sudėtį (nuotraukos prisegtame dokumente). 
Todėl pardavėjui 2025-03-25 pateikiau tokio turinio el.laišką:
 

Gavau atsakymą:
 
Atsakiau, jog kreipsiuosi į vartotojų teises.
Todėl kreipiuosi į jūsų organizaciją, nes 
,,skundas dėl to paties dalyko, tuo pačiu pagrindu nėra sprendžiamas ar nebuvo išspręstas kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje ir (arba) teisme”.

Norėčiau, kad būtų grąžinti pinigai už netinkamą prekę: 23,07 eurų.
Apmokėjau pavedimu el. banke (prisegu atskiru dokumentu): 
 
Iki 2025-04-07 el. banko sąskaitoje nebuvo Nemuno Mada pinigų grąžinimo.
Dėkoju už taikiai išspręstą ginčą.