Labai gaila, kad visos aplinkybės taip susiklostė, bet mūsų tikslas išspręsti susidariusią taikiai, mes nesam įmonė kuri siekia apgauti ar kaip kitaip nesąžiningai elgtis su klientais. Taigi gavus klientų nusiskundimą dėl bėgančio balkono suderinome su klientu laiką ir 2024 05 16, mūsų meistrai buvo atvykę Kovo 11-osios g. 110-29, Kaunas dėl balkono remonto, kadangi prie namo yra užtvaras jie pasiliko automobilį ir nuėjo prie namo pėsčiomis, kadangi ten telefonspynė įeiti į namą nepavyko, klientui prisiskambinti nepavyko. Gavus kliento skambutį, kad jis nesulaukia meistrų išsiaiškinome situaciją ir informavome klientą, kad suderinsime kitą dieną ir laiką. Perkėlėme remontą 2024 m gegužės 22 d., tą dieną kiek žinome nesklandumų neįvyko, mūsų darbuotojai buvo nuvykę pas klientą ir viską padarė. Taigi remontas padarytas šių metų gegužės 22d. pridedame kliento pasirašytą atliktų darbų aktą. Dar kartą norime atsiprašyti kliento už jam sukeltus nepatogumus.
Pagarbiai,
UAB Atitvara direktoriaus pavaduotoja
Neringa Sagatauskienė