Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

kobrus.lt | Negaliu grąžinti nekokybiškos prekės ir atgauti pinigų |

kobrus.lt 03-24 užsakiau ELYSSA-NEPAPRASTAS BLAZERIS X 1; Užsakymas #15358



((užsakymas ,,prikabintas")



Apmokėjau (sąskaita ,,prikabinta).



04-09 atsiėmiau iš siuntų terminalo.



Prekė baisi, nekokybiška. 



Noriu prekę grąžinti ir atgauti pinigus.



Pirmąjį laišką parašiau 04-09, tačiau tik prieš tris dienas, t.y. 04-21 pagaliau gavau atsakymą, kad turiu atsiųsti įrodymus, kad prekė nekokybiška - nusiunčiau foto. Man atsakė, kad prekės nepriims, tačiau gali suteikti 50 proc. naujai įsygijamai prekei. Kas čia per taisyklės?



Pagarbiai,