2024-01-07 internetinėje parduotuvėje pirmi.lt užsakiau prekę ir už ją sumokėjau pinigus. Pagal pirminį deklaruotą terminą prekė turėjo būti paruošta atsiėmimui iki 2024-01-18, tačiau suėjus terminui nei prekės nei informacijos apie vėlavimą nesulaukiau. Po to su pardavėju bendravau el.laiškais (į skambučius nereaguoja) - tokiu būdu terminas buvo dar kelis kartus nukeltas, kol galiausiai 2024-02-03 pardavėją informavau, kad nutraukiu pirkimo sutartį ir paprašiau grąžinti sumokėtus pinigus. 2024-02-05 gavau atsakymą, kad užsakymas nutrauktas, o buhalterija pinigus grąžins per 14 dienų. Praėjus daugiau nei 14 dienų pinigai man nėra grąžinti, pardavėjas į mano el.laiškus nebereaguoja, prisiskambinti neįmanoma.