Pirkau darbo įrankį iš pigu.lt. Jo negavau, sugaišau daug laiko bandydamas susisiekt su pardavėjais ir kai pagaliau pavyko, ėmiau teirautis, kaip galėčiau gauti, jei ne daiktą, tai pinigus mokėtus už patį įrankį, administravimo mokestį, kurjerį.
Man atsakė, jog įvyko nelaimė (nepaaiškino kokia) ir deja, viskas ką jie gali pasiūlyt, tai ne pinigų grąžinimas, ne užsakytas daiktas, ne kokia nors užsakymą ir jo nevykdymą atitinkanti kompensacija, bet pigu.lt eurai (jų atitikmens su tikrais piniginiais vienetais nesakė) skiriami man, kaip pigu.lt klubo nariui (pirmąkart sužinojau esąs šio sukčių klubo nariu).
Šio skundo esmė.
Užsakyto daikto kainas lyginau su kitomis parduotuvėmis ir radau, kad pigu.lt jis brangesnis trigubai. (kad ir lyginant su įmone mokivezi.lt)
Net ir esant tokiam kainų skirtumui mano mokėtų pinigų suma nėra didelė. Kreipiuosi ne tik dėl jų atgavimo, bet ir dėl pigu.lt komandos įžūlumo be mano, kaip kliento sutikimo paversti tikrą valiutą jų gautą iš manęs menamais pigu.lt eurais.
Čia iš pigu.lt pusės, mano manymu yra išskaičiavimas - klientas dėl vienos kitos prarastų eurų dešimtinės negaiš laiko aiškindamasis kur jie dingo.
Kadangi pigu.lt į jokias kalbas nesileidžia bandant susitart, norėčiau atgauti savo pinigus (tikrus), bet ne menamus pigu.lt eurus. Ir netgi labai pageidaučiau bent jau minimalios kompensacijos, jei tai įmanoma, už galybę sugaišto laiko aiškinantis teisybę.
pigu.lt pateiktas atsakymas.
Laba diena,
informuoju, kad UAB "Pigu" su Klientu dėl šios situacijos bendrauja tiesiogiai, be tarpininkų.