Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

srotas24 | Srotas24.lt apgauna |

2019-08-05 Srotas24.lt internetinėje parduotuvėje nusipirkau prekę, prieš tai pasikonsultuodama su jų konsultantu, kuris patvirtino, kad ši prekė man tinkama. Tačiau ji mano automobiliui netiko.2019-08-09 aš ją grąžinau į jų parduotuvę, esančią P.Lukšio g. 11.Darbuotojas priėmęs prekę, patvirtino, kad ji nėra apgadinta, ar kitaip pažeista. 2019-08-13 užpildžiau grąžinimo formą ir jie man patvirtino, kad pinigai grįš per 12-15d.d. Šiandien yra 2019-09-10, grąžinimo nesulaukiau. 2019-09-09 jiems nusiunčiau pretenzijos laišką, kuriame nurodžiau savo reikalavimus.Gavau atsakymą, kad tiekėjas atsisako atlikti grąžinimą, nes detalė buvo bandyta montuoti, šlifuoti ir ji yra purvina ( nors ji buvo tik istraukta iš dėžutės ir įdėta atgal, taip pat, kaip ir minėjau priduodant prekę atgal, konsultantas patvirtino, kad ji yra nepažeista). Telefonu informacijos nesuteikė, elektroniniu paštu issamios informacijos taip pat nesulaukiu.Kaskart buvo sakoma, rašykite elektroninius laiškus, arba pinigus grąžinsime savaitės bėgyje.
Šiandien kreipiausi ir į vartotojų teises su prašymu.

srotas24 pateiktas atsakymas.

Užsakymo duomenys pateiksime tik VVTAT.