Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB " Topo grupė" | nekokybiška prekė |

Nusipirkome elektrinį paspirtuką 2018-06-27 Ninebot by Segway. Nepraėjus nė metams, pasukus vairą jis užsikirsdavo. 2019-04-30 atidavėme prekę garantiniam remontui. Patys nuolat važiavome į parduotuvę sužinoti kaip vyksta garantinis remontas, nes niekas mums neskambino. Praėjus daugiau kaip 1 mėn. paprašėme paaiškinti kaip vyksta remontas. Tada jie davė pakaitinį paspirtuką, kuris yra prastos kokybės. Kadangi laikas eina ir niekas neinformuoja apie garantinį remontą 2019-07-11 diena parduotuvėje Euronics Žemaitijos g. 38, Mažeikiai parašiau prašymą pardavėjui, kad gražintų pinigus. Ir vėl jokios informacijos. Nuo paspirtuko atvežimo remontui greitai bus 3 mėn.