Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

1a.lt | Skundas 1a, užsakymas 438234 |

Rašau dėl pirkinio el. parduotuvėjė 1a.lt
Situacija:
Pirkome kompiuterį, kuris neatitinka prekių kortelės charasteristikoms aprašymui el. parduotuvėje, aprašyme buvo parašyta, kad kompiuteris yra RENEW (atnaujintas sertifikuotu gamintoju, taip parašyta jų prekės kortelėje) atkeliavus prekei, patikrinom kompiuterį, kad jis jau išdirbo 1222 val~150d.d., jeigu kompiuteris tikrai būtų atnaujintas, jis tokių duomenų rodyti neturi. Be to kompiuteris buvo įteikta be jokių dokumentų, ir atnaujinimo sertifikatų. Jausmas, kad paradvė naudotą kompiuterį kaip naują.

Pretenzijos pardavėjui:
-Pardavėjas atsisako priimti prekę nežiūrint į tai, kad pagal ES įstatymus, visi pirkiniai padaryti el. parduotuvėje gali būtu grąžinti per 14d.d. atgal bet kuria priežastim
- Kompiuteris nėra RENEW ir nebuvo atnaujintas oficialiu gamintoju kaip tai buvo aprašyta kortelėje. Prisegu ekrano nuotrauką su kompiuterių išdarbiu kuris yra 1222 valandos !
- Pakuotė taip pat nėra originali ir nėra pažymėta Lenovo Renew arba Rufurb ženklu oficialiais ženklais.
- Windows lizencijos lipdukas yra nekokybiškas, ir visai įmanoma, kad yra nelegalus

1a.lt pateiktas atsakymas.

Laba diena,

maloniai patiksliname, jog RENEW pavyzdys būtų jei kompiuteryje yra pastebimas defektas, tuomet jis grąžinamas gamintojui, kuris pašalina defektą, bei įtraukia jį į RENEW kategoriją. Išdirbis yra natūralu norint pastebėti defektą. Jei kilo abejonių dėl nurodyto produkto, turėjote galimybę kreiptis į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę.

Iš tiekėjų esame gavę informaciją, jog tai yra RENEW versija.