Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

TVPlay Home | Home tvplay neteikiama paslauga už kurią reikia mokėti |

Laba diena, nuo 2011 metų naudojuosi ,,Viasat televizija'' paslaugomis. Kuri šiuo metu pakeitusi pavadinimą - ,,Home tvplay '' Jų paslaugomis naudojuosi Didžiojoje Britanijoje.Sutartis pratęsdavau kas 24 mėn. ir 36 mėn.
2018m. birželio mėn.sulaukiu skambučio, kad sutartis į pabaigą ir norint ją pratęsti reikės įsigyti ir naują priedėlį, kadangi ,, senas'' priedėlis jau nebeveiks. Su sąlygomis sutikau ir 2018 07 18 pratęsiu sutartį kurią pristato kurjeris į namus kartu su visu paketu.
Sutartyje, mokesčiai ir lengvatos: 1-36 mėn Viasat Auksinis14,99 EUR/mėn,Viaplay sportas 0,00EUR, kortelės mokestis 1,42 EUR/mėn, vienkartinis kortelės mokestis 0.00 EUR. Lengvata abonentiniam mokesčiui 504.00 EUR Įrangos kaina 81 EUR. Lengvata įrangai: 62,00 EUR.

Į mėnesį moku po 16,41 ct. Įsigijus naują paketą, pradėjome naudoti 2018 m. rugpjūčio mėn. Atlikinėjau pavedimus laiku, nors ir prašydavo vienu mėnesiu į priekį, kas nelabai patiko. 2018 m. lapkričio mėn.trečioje sav.jų paslauga nutrūko, dėl jų pačių priežasties. Naujas priedėlis ,, nepagauna'' signalo ir , kad dedamos visos pastangos gedimą pašalinti. Informuota telefonu buvau, kad visoje Didžiojoje Britanijoje nemato ,, Home tvplay'' paslaugos ir greičiausiai viskas išsispręs tik po naujų metų. Lapkričio mėn.skambinau šiuo Tel. Nr. 8-52363365 porą katų ir tiklinausi ar man nereikės mokėti už paslaugą kurios nėra. Mane konsultantai patikino, kad užrašė mano prašymą savo duomenų bazėje ir pasistengs padėti. 2018 m. gruodžio mėnesį skambinu trejetą kartų tykėdama, kad gal gedimas bus pašalintas greičiau ir kad visdėlto artėja metų šventės, taipat pasitikslindama dar syki ar nereikės mokėti už paslaugą kuri nėra matoma ir teikiama. Praneša, kad busiu informuota ir taikys nuolaidą ir tykėtina, kad nereikės mokėti.Sausio mėnesį skambinau 3 kartus ir kalbėjausi su konsultantais, prašiau vadovų tel.nr. jie tokios informacijos neteikia.2018m. sausio 11 d. gaunu skambutį ,, Home tvplay'' konsultantų, kad man reikės susimokėti už jų nesuteiktą paslaugą nuo 2018 lapkričio mėn iki dabar.
2019 m. sausio 10 d..gaunu į el.paštą nuo ,, Home tvplay '' 27,16 EUR už sausio ir vasario mėn.sąskaitą.
Nutraukti sutartį turiu parašyti prašymą ir per 30 darbo dienų jie man ją nutrauks taipat pristatau ir visą paketą su kortele, tačiau įskaičiuos greičiausiai ir dar vieno mėnesio mokestį ( patikino konsultantas), kurioje suma viso bus - 43,57 ct.
Manau neturiu mokėti už jų pačių padarytą žalą klientui ir prašau padėti išspręsti šią problemą.