Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

HOMETVPLAY | TVPlay Home - Skundas |

Laba diena.
Skundžiuosi, del to kad įmonė,TVPlay Home, vykdo nesąžiningą veiklą, su savo klientais. Aš Jų klientė, buvau, nuo 2015.12.02 dieną, turėjau sutartį 3 metams. Mano sutartis pasibaigė, 2018.12.02 dieną ir aš jos nebepratesiu. 2018.12.05 siunčiau prašymą rašyta ranka, kad atsisakau toliau tęsti bendradarbiavimą, skambinau po kelis kartus nurodytais telefonais, po to dar 2018.12.14 dieną pakartotinai persiunčiau prašymą. Man iki 2018.12.31 - priskaičiavo kad turiu sumokėti 21,80E nors reliai aš turėjau mokėti 16,19E NES aš jau ir nebesinaudovau Jų paslaugomis nuo 2018.12.02 dienos, kai nutraukiau sutartį. Bet per tą laiką, su manim niekas nei susisiekė, nei perašė neteisingą sąskaitą ir dar prie to pačio dar gaunu antra žinutę 2019.01.02 kad jau dabr turiu susimokėti iš viso 43,78E, per 2 diena.

Galutiniam varijante aš nesinaudoju paslaugomis, nuo 2018.12.02 dienos, o mano sąskaitą išaugo net iki 43,78E.

Tokio požiūrio į klientus, dar nesu mačiusi, kiek perskambinta, kiek domėtasi ir prašyta susisiekti ir užbaigti sutartį man susimokėti kiek esu skolinga tai yra 16,19E, tai jokio postūmio,esam visi durniai, reklamos sukurtos kad tik vienintele televizija Lietuvoje tai tik TVPlay Home, o tai tikri sukčiai ir aferistai, ko niekas nekele į viešumą, kaip nesiskaito su savo klientais.

Ši situacija dar nėra išspręsta, ir net nepajudėjusi iš mirties taško.

Kreipiuosi todel kad nebežinau kur kreiptis, mes paprasti klientai ne vagys, tai kodel apvaginėti reikia mus?