Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Kesko Senukai Digital“ | 3 MEN. NEI BALDU, NEI PINIGU |

Esu visiskai nusivylusi UAB Kesko Senukai Digital siulomu paslaugu kokybe bei poziuriu i klienta.
2018-08-24 uzsakiau svetaines baldu komplekta – Tv staliuka, rubu spinta bei komoda. Pristatymo terminas buvo nurodytas IKI 30 d.d.
Prekes velavo 2 savaites ir buvo pristatytos 2018-10-18 ir tai po keliolikos skabuciu ir elektroniniu laisku, nes be to niekas nesivargino informuoti kliento.
Bet deja tai dar nebuvo blogiausia. Pasamdytam darbininkui pradejus tverti baldus paaiskejo kad buvo pristatyti tik baldu remai t.y. nebuvo nei spintos duru, nei nugareles, komodos tik isorinis remas, nei stalciu nei dureliu, nei nugareles. 2018-10-26 buvo surasyta oficiali pretenzija, pateiktos baldu ,,griauciu’’ nuotraukos ir isdestytas konkretus reikalavimas – pristatyti tinkams prekes ARBA grazinti sumoketus pinigus bei kompensuoti pristatymo bei baldu rinkimo islaidas. Pazymetina, kad istatymais nustatytas pretenzijos nagrinejimo terminas yra 14 d. Visa si laikotarpi su klientu susisiekta nebuvo, jokio komunikavimo, jokio atsakymo I elektroninius laiskus. Paskambinus klientu aptarnavimo telefonu viskas ka operatore galejo pasakyti buvo: rasykite el. laiska mes perduosime atsakingam asmeniui. Po poros savaiciu (pazymetina:suejus pretenzijso nagrinejimo terminui) kai jau klausimas turejo buti issprestas is esmes buvo gautas el. atsakymas: ,,nuosirdziai atsiprasome, Jusu trukstamos prekes nerastos, kai turesime naudingos informacijos, pranesime’’. Ir tam reikejo laukti 2 savaites! Beja sis atsakymas buvo pateiktas pentadieni baigiantis darbo dienai, tad paskambinus operatore nurode, kad atsakingas asmuo jau isvykes namo ir ji nieko daugiau negali pasakyti, tad klientas turi laukti pirmadienio.
Rekalavimas buvo grazinti sumoketus pinigus jeigu nera galimybes pristatyti tinkamu prekiu bet I tai niekas, nieko neasake. Tad po 2 menesiu po padaryto uzsakymo klientas paliktas ir be baldu ir be pinigu.
Sulaukus darbo dienos, situacija ta pati - I elektroninius laiskus nereaguojama, visa ka gali pasakyti operatore yra : ,,as jam perduosiu’’. I prasyma nurodyti atsakingo asmens duomenis operatore eilini karta atsake: ,,as jam perduosiu’’. Klientui yra visiskai neaisku su kuo jis bendrauja, kas bus toliau ir kada bus grazinti sumoketi pinigai. El.laisko nepasirase niekas tik ,,senukai.lt’’, jokie kiti kontaktai apart klientu aptarnavimo linijos, kurios operatore nera kompetetinga nieko spresti ar paaskinti, nera nurodya. Tiesiog beviltiska situacija kuri neaisku kaip ir kada pasibaigs. Faktiskai patirti nuostoliai del netinkamu prekiu yra 634.48 eur. Be to, del praleistu terminu ir nekokybisku prekiu klientas patiria nuolatinius nuostolius, kadangi baldai uzsakyti nuomojamam butui.