Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia | Nesąžininga Telia veikla |

Sveiki,

Kurį laiką naudojau išankstinio mokėjimo paslaugą Ežys (Telia). Gegužės paskutinėmis dienomis paskambino Telia operatorė ir pasiūlė pasirašyti sutartį bei tapti Telia abonementu. Paklausus ar turimos Ežio naudos neprapuls (turimi pinigai, abonentinis mokestis ir t.t.), operatorė informavo (pokalbiai įrašinėjami), kad jokių problemų nebus ir pritaikys atitinkamos sumos nuolaidą. Gavęs šią informaciją sutikau pasirašyti abonentinę sutartį. Deja atėjus pirmai mėnesio sąskaitai atitinkama nuolaida nebuvo pritaikyta. Pasiteiravus el. paštu, kodėl nuolaida nepritaikyta, aptarnavimo specialistė informavo, kad pas juos tokios nuolaidos netaikomos ir operatorė, su kuria kalbėjau prieš tai, mane suklaidino ir jie nežada taikyti jokių nuolaidų. Susirašinėjimą el paštu turiu. Gal galite padėti išspręsti šią problemą, nes Telia ciniškai apgaudinėja savo klientus.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ATSAKYMAS

Sveiki,

Informuojame, kad klientui bus suteikta 4.03 Eur nuolaida 2018-08-31 sąskaitoje. Klientas informuotas.


Pagarbiai

Jurgita Klevinskienė

Klientų sprendimų vadybininkė

[image]

Mobilieji telefonai: 1817, 8 5 264 1817

El.p. info@telia.lt