Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Kesko Senukai Digital | Pagarba kliantui ir isipareigojimu vygdymas |

Skundo esmė - įmonė negerbia kliento,nevygdo savo isipareigojimu ir nepristato prekiu per savo numatytus terminus. Situacija paprasta ir nesudetinga ir normaliai įmonei išsprendžiama per dieną ar keleta, bet kažkodėl įmonei UAB „Kesko Senukai Digital“ neįkandamas rieśutèlis. 2018 05 29 pateiktas užsakymas, pagal internetinio puslapio duomenis pristatymo laikas 2-4 darbo dienos. Vėliausiai visas prekes turėjom gauti 06-05, bet siandien yra birzelio 11d, o prekiu vis dar laukiame. Nuo birzelio 5d. Vis skambinau i senuku el. uzsakymo valdymo centra, kur kas diena su manim bendravo vis naujas konsultantas ir kas dien sukuriama vis kita istorija. Siaip ne taip penkatdieni randama mano preke ir pateikiama kurjeriu kuris pasak konsultanto turi su manim susisiekti sekancia darbo diena. Apsidziaugiu nes gaunu el. laiska kad siunta perduota kurjeriu. Taciau cia vel pazeidziama mano teise nes siunta tureciau tureti galimybe sekti, taciau pradejus gilinti paaiskeja kad mano siuntinio lipdukas iskart po patvirtinimo buvo atsauktas.paskambinus tuo paciu el parduuotuves aptarnavimo telefonu koncultantas kalbejo ta pati o paaiskinti kodel siuntos lipdukas atsauktas paaiskint negalejo ir sake kad bus aiskinamasi atrtimiausia darbo diena. Nuvykus i kauno senukus konsultantu prasiau kad atiduotu prekia cia ir dabar, bet tokios galimybes neras,kalbejo panasiai, kad preke pas kurjerius ir t.t, pasiule pirmadieni nesulaukus prekes kreiptis tuo paciu telefonu ir prasyti bendrauti su vadovu. Birzelio 11 diena paskambinau tuo paciu telefonu tik siuo skambuciu norejau kabeti su vadovu taciau tokios galimybes si imone neteikia ir vel kalbama kad siunta atiduota kurjeriui ir bus pristatyta rytoj. Jums rasau tikrai tikrai nusivylusi, nes uz prekia susimokejau, preke skirta kaip dovana dedei, kurios ligi sio jis dar negavo. Melo ir netikslios informacijos jau daugoka. Konkretumo nerasta, atsakingu asmenu nerasta. Pinigus priimti yra kam o prekes atrinti ne. Kam sukurti pagalbos centrai jeigu padeti negali? Bet taip sąžiningame versle nevyksta. tikiuosi daugiau nesutikti tokių imoniu negerbenčių klientų.