Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "KOSTRZEWA BALTIC | Negrazina sumoketu pinigu |

Buvo pirkta automobilio detale internetu xdalys.lt gavau laiska is pardavejo,ar man tikrai tinka si detale,pasitares su savo meistru tikrai pastebejome jog netinkama detale mano automobiliui.Detale dar nebuvo issiusta,bet pinigai jau buvo sumoketi 150.72.Atsiprases pardavejo jog suklydau ir kad nebereikia issiusti man pasirinktos detales,paprasiau jog butu atliktas pinigu grazinimas.Pardavejo be jokio paaiskinimo,kaip kada ir kur tiesiog parase OK.pasiteiravus kada bus pervesti pinigai teige jog siandiena 2018-02-14. Tai siandiena jau 2018-02-19,esu ignuoruojamas,nekelia telefono regelio neatsako ir i elektroninius laiskus.

UAB "KOSTRZEWA BALTIC pateiktas atsakymas.

2018-02-14, buvo perduota buhalterijai, 2018-02-15 buvo padarytas pinigų grąžinimas. 16-19 jūs niekaip negalėjote gauti pinigų, kadangi bankai ne dirba šitomis dienomis. 02-19 jūsų sąskaitoje jau buvo pinigai, prisegtuke matysite, kad pinigai grąžinti, kadangi vadovai patvirtino mokėjima. Skambučiu ir el.laiškus nieks neignoruoja, galime įkelti visa medžiaga koks jūs esate iškalbingas, kai ižeidinėjate darbotuojus. Geriau ačiū pasakytumėte, kad darbotuojas pasiteiravo ar tikrai jums detalė tiks, o neigiama atsiliepimą rašote ne pagrįsta.
Su pagarba,
Xdalys vyr. vad.