Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia | geda telia kompanijai! |

Sveiki,

Noreciau papasakoti savo istorija su "sukciu kompanija telia. Niekam prabreziu tikrai niekam nerekomenduociau tureti reikalu su telia kompanija! 2018-01-13 uzsisakiau telia mobiliojo rysio paslaugas su mobiliu parasu. Siandien yra sausio 30 ir paslauga dar iki siol neveikia. Turiu maza imone ir mano buhalterine apskaita vyskta kitame mieste nuotoliniu budu tad mobilusis parasas man labia reikalingas. Tai va istorija kad registru centre 17d negaliu iregistruoti savo nauju darbuotoju kadangi neveikia el parasas, buvau nuvykes 4 kartus I aptarnavimo padalini bet situacija liko ta pati. pabreziu kd paslauga neveike nei vienos minutes. skambinau I kliento aptarnavimo linija 19kartu!!!! taip 19 kartu!!!! ir situacija iki dabar nepasikeite jis vis dar neveikia, tad trukus kantrybei nuvaziavau I salona ir pareiskiau kad noriu atsisakyti paslaugu tai zinokit apakau!! man pasake kad uz sutarties nutraukima as turiu moketi netesybu mokesti!!! mano nuostoliai kad vykau 4kart I salona kad praradau pinigus registru centre kad negalejau toliau vykdyti savo veiklos su naujais darbuotojais, galu gale kiek nervu man kainavo ir as dar turiu susimoket uz netesybas nors ta paslauga ir nei kart neveike!!! tikrai nuosirdziai sakau nesikrepkit pas situs sukcius nes atrodo kad gyvename S. Korejoje. mano nuostoliai jiems net neidomu o jie reikalauja "savu nuostoliu". kazkoks visiskas siaubas!

Įmonės atsakymas:

Laba diena,
atsakydami į Jūsų paklausimą informuojame, kad su klientu
išsprendėme taikiai.

Pagarbiai,

Jovita Kriščiūnienė
klientų sprendimų vadybininkė