Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ pateiktas atsakymas.

Keleivių kontrolės darbuotojai, vykdydami savo pareigas, vadovaujasi Keleivių ir bagažo vežimo Vilniaus miesto viešuoju transportu taisyklėmis (toliau – Važiavimo taisyklės) ir administracinių nusižengimų kodeksu. Kontrolieriui nustačius Važiavimo taisyklių pažeidimą, keleiviui, kaip alternatyva administraciniam protokolui, yra pasiūloma įsigyti kontrolės bilietą. Kontrolės bilietas galioja 2 val. nuo jo įsigijimo. Atsisakius ar neturint galimybės už kontrolės bilietą atsiskaityti bankine kortele, keleiviui surašomas administracinis protokolas, kurį galite apskųsti administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka.

Dėl Jūsų situacijos kreipėmės į kontrolės skyrių, kuris informavo, kad pagal specialią SĮ “Susisiekimo paslaugos” naudojamą duomenų bazę, matyti, kad Jūsų telefone bilietas aktyvintas buvo 7 val. 41 min. 59 s., jau po kontrolės pradžios, kurią paskelbė 7 val. 41 min. 58 s.

Programėlėje esančiose bilieto aktyvinimo taisyklėse yra nurodyta, jog aktyvinant bilietą, taikoma bilieto aktyvinimo trukmė (15 s.), kurią programėlės naudotojas privalo įvertinti, kad bilietas būtų tinkamai ir laiku aktyvintas iki atvykstant iki kitos stotelės. Bilietas, kol nepasibaigusi aktyvinimo trukmė, negalioja (tai yra - bilietas turi pradėti galioti iki kontrolieriui paskelbiant kontrolės pradžią).

Peržiūrėjus Jūsų aprašytos situacijos vaizdo įrašą, kuriame matosi ne tik mūsų darbuotojo veiksmai, bet girdisi ir pokalbis, matyti, kad Jūs melagingai apšmeižėte Jus tikrinusį kontrolės darbuotoją. Jokio minimo nepagarbaus elgesio Jūsų atžvilgiu nebuvo.

Informuojame, kad keleivių kontrolės prašymas įsigyti kontrolės bilietą buvo pagrįstas ir teisėtas