Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Bite Lietuva" | Skundas del UAB "BITE LIETUVA" poziuro i klientus |

2017 spalio 12d. UAB "bite Lietuva" salone Vilniuje buvo uzsakyta numerio perkelimo paslauga nuo imones ant privataus asmens. t.y. paslaugos gavejas turejo tapti ne imone, o as kaip privatus asmuo. Bites darbuotoju buvo paprasyta informuoti telefonu ar prasymas priimtas vikdymui. Niekas nepaskambino ir neinformavo! Kita diena 2017.10.13(penktadienis) apie 12val. dingo risys telefone, palaukes valanda ir rysiui neatsiradus paskambinau i bites informacija pasiteirauti kodel taip yra ir ar ilgai tesis. Buvo paaiskinta, kad vykdomi numerio perkelimo darbai ir risys turi neuzilgo atsirasti. Risys taip ir neatsirado visa diena. 2017.10.14(sestadienis) paskambinus vel i bites informacija, buvo pasakyta, kad turiu laukti kitos savaites, nes niekas iki pirmadienio padeti negales.
Problema poziuryje i klienta ir informacijos suteikime, kad tokie darbai gali uztrukti ne viena valanda. Perkeliamas telefono numeris yra imones direktoriaus ir jis nurodytas visiems klientams kaip veikiantis 24/7 rezimu(tai yra butina pagal darbu pobudi). Kaip atrodys nesenai ikurtos imones ivaizdis kai jai negalima prisiskambinti 4 paras? Kas atlygins patirtus nuostolius kuriu nelabai imanoma ivertinti.
Skundu tiesiog noriu informuoti kitus asmenis ar imones norincias pasirinkti ar jau pasirinkusius Bite tinkla. Tinkamo aptarnavimo ir savalaikio problemu sprendimo, kai to labiausiai reikes, sioje imoneje nesitikekit.

UAB "Bite Lietuva" pateiktas atsakymas.

Sveiki,

dėkojame už Jūsų pastabas ir atsiprašome dėl kilusių nepatogumų naudojantis mūsų paslaugomis. Dėl detalesnės informacijos netrukus susisieksime su Jumis telefonu.

Jūsų BITĖ