Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

1A.lt | Dėl pinigų grąžinimo |

Sveiki, iš el. parduotuvės www.a1.lt pirkau telefoną Iphone, tik išpakavus neveikė užrakinimo mygtukas. 2017-09-14 d. Parašiau el. laišką pirkėjams, tada jie man pasiūlė kreiptis tiesiogiai į iDeal. Nuvykus į iDeal parduotuvę, jie nesutiko priimti prekės ir pasakė, kad nėra nuo pirkimo praėję 14 d.d., tad pardavėjęs prekę turi pakeisti į naują arba grąžinti pingus. 2017-09-20 diena prekę grąžinau pardavėjams. 2017-09-25 gavau iš jų el. laišką, kad prekė šiuo metu yra išsiųsta į servisą ir kaip tik gaus išvadas iš serviso,susisieks su manimi ( nors gedimas telefone yra ne dėl mano kaltės). 2017-09-29 parašiau aš jiems el. laišką, jog norėčiau, kad grąžintų pinigus už nekokybiškai veikiančią prekę, kurią gražinau nepraėjus nuo pirkimo 14 dienų. Tą pačią dieną iš jų gavau el. laišką, kad astsiųsščiau sąsk. numerį, nusiunčiau. Tą pačia dieną po kurio laiko sulaukiau iš jų skambučio, kad jie negali man grąžinti pinigų, tikslios priežasties taip ir nenurodė, pasakė tik, kad su Iphonais taip yra, pinigų negražiname (nors jų el. svetainėje niekur nėra išskirtas joks punkas, kad Iphono telefonams už brokuotą prekę pinigai negrąžinami), o norint pakeisti į kitą prekę reikia sulaukti išvadų iš serviso, pasikartosiu dar kartelį - gedimas telefone yra ne dėl mano kaltės, tik įjungus telefoną man mygtukas nebeveikė. O kada bus gautas atsakymas iš serviso ir neaikšku, nes supraskit, būna eilės. Elektroniniame pašte turiu visą mano ir jų susirašinėjimą. Tad norėčiau, kad grąžintų man pinigus, nes šiuo metu nei telefono neturiu, nei pingų neatgaunu.