Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

TELE2 | Vartotojo teisių pažeidimas |

Laba diena,
susidūriau su tokia problema. Trečiadienį (2017 09 21 d.) apie 11:00 h. Nuvykau i Tele2 mobiliojo ryšio kompanijos saloną (Sodų g. 22 Vilnius) tam, kad atsiimčiau užsakytas prekes. Tarp tų prekių buvo ir mobilus parašas. Salone mane trumpai supažindino su šia funkcija ir pasakė, kad dabar man duos naują sim kortelę ir, kad užtruks iki dviejų dienų kol nustos veikti senoji kortelė, ir bus galima pradėti naudotis naujaja kortelę su mobiliojo parašo funkcija. Palaukiau dvi paras, tačiau senoji kortelė vis dar nenustojo funkcionuoti. Trečios paros rytą apie 10:00 h. ( Jau užtruko parą ilgiau negu buvo žadėta ) pastebėjau, kad senoji kortelė jau nebeveikia, tad sekdamas instrukcijomis, kurias man davė Tele2 salone, išėmiau senają kortelę ir įdejau naują. Salone man sakė, kad naujoji kortelė aktyvuosis per 15 min. po idėjimo į mobilujį telefoną tačiau įdėjus, kortelė nepradėjo veikti net po 40 min. Nusprendžiau paskambinti į Tele2 informacijos centrą ir pasiteirauti kodėl taip vyksta. Paskambinau apie 10:50 h. Šeštadienį (2017 09 23 d.) , paaiškinau situaciją, manes atsiprašė ir patikino, kad šis procesas gali užtrukti iki paros ( kol aktyvuosis naujoji sim kortelė ) . Pagalvokite, aš esu renginų vedėjas, mano darbas savaitgalį ir būti parą nepasiekiamam savaitgalį man yra didelis nuostolis, nes klijentai negali prisiskambinti, tad aš prarandu juos.
Tesiu toliau. Praėjus parai kortelė vis dar neveikia ( Senoji užblokuota, naujoi neveikia) skambinu dar kartą 10:50 h. Sekmadienį (2017 09 24 d.). Vėl gi paaiškinu situaciją nuo pradžiu, nes kita operatore ir man ji sako, cituoju : Salone dirbusi darbuotoja pamiršo užpildyti tam tikrus dokumentus, kad jūs keičiate kortelę tad labai atsiprašome negaliu niekuo padėti. Jūs turite nuvykti į tą saloną Pirmadienį, nes šiandien jis neveikia, ir ten jum viska paaiškins.
Iki Trečiadienio aš turiu būti Šiauliuose tad salonas už 220 km. Vilniuje. Mano numeris neveikia o jau Pirmadienis ir reikia sutvarkyti daug reikalų. Juo labiau, kad dėl darbuotojos aplaidumo numeris neveikė visą savaitgalį.
Manau, kad yra pažeistos mano, kaip vartotojo teisės. Norėčiau paklausti, kokių galėčiau imtis veiksmų tokiu atveju kaip mano?
Ačiū labai.