Nuo 2023m birželio 1d. UAB "Bitė Lietuva" pradėjo ''tiekti '' paslaugą, kurios aš neprašiau.Ir dabar reikalauja už ją apmokėti.
Ilgus metus aš buvau Mezon klientas.2021m rugsėjo mėn Mezon internetas pradėjo strikčioti, neturėdami pakankamų techninių galimybių ištaisyti padėtį, Mezon mums pasiūlė tapti Bitės klientu ir netgi patys sukontaktavo. Man paskambino iš Bitės ir nuo 2021-09-22 (sutarties Nr.65863578) adresu Vyturių g.15 13279 Vilniaus r.sav. Kuprioniškių k. pradėjo tiekti paslaugą "Neribotas internetas". Paslaugos kokybė gera ,už kurią aš mokėjau 14,90/ mėn.
Šių metų gegužę paslaugų tiekėjo Mezon nebeliko ir visi klientai automatiškai tapo Bitės klientais.
Ir štai Bitė nuo 2023m birželio mėn pradėjo ''tiekti '' antrą interneto paslaugą , tuo pačiu adresu (Vyturių g.15 13279 Vilniaus r.sav. Kuprioniškių k.). Nuo 2021.09.22 aš nebesinaudojau Mezon paslaugomis, nes perėjau į Bitę. Beveik po dviejų metų nebeaktyvios Mezon sutarties, Bitė pradeda teikti man paslaugą, man net nežinant, nebeegzintuojančios SIM kortelės numeriui.
2023.05.04 į mano elektroninį paštą atėjo vienintelė žinutė: Sveiki prisijungę prie Bitės! Mezon tapo Bitės dalimi ir viskas.
Ir dabar UAB "Bitė Lietuva" reikalauja, kad aš apmokėčiau interneto paslaugą LTE 30 už birželį, liepą, rugpjūtį -37,08.
Skambinau UAB "Bitė Lietuva", lankiausi gyvai jų salone. Jie teigia, kad Mezon nenutraukė sutarties ir jie automatiškai ją perėmė.Gal Mezon vadybininkas ir neuždarė sutarties, nepažymėjo varnelės, bet paslauga nebuvo tiekiama beveik du metus, ar tai nereiškia, kad duotoji paslauga nebereikalinga.
UAB "Bitė Lietuva" aš sumokėjau už paslaugą, kuria negalėjau naudotis, nes ji buvo teikiama SIM kortelei, kuri nebeegzistuoja.. Todėl prašau, kad UAB "Bitė Lietuva" anuliuotų interneto paslaugą LTE 30 adresu Vyturių g.15 13279 Vilniaus r.sav. Kuprioniškių k. nuo pat jos tiekimo pradžios t.y. nuo 2023m birželio 1d. ir grąžinti permoką 37,08.