Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva AB | PRITAIKYTI MOKESČIAI |

Laba diena,

siunčiu pranešimą apie netinkamą traktavimą, nemokamo mėnesio naudojimo tarifo apskaičiavimas ,,terorizuojant" nuolaidų kompensavimu ir skaitinimas tęsti.

telefonu buvo sudaroma sutartis, per kelis etapus:
 1. paskabino ar domintu 5G ryšys, buvo reprezentuojamageras kokybiškas produktas ir televizijos paslauga elektroniniu būdu be priedelio, bei pirmas mėnesis bus nemokamas, jeigu netenkins paslauga gražinsite įranga, mokėti papildomai nieko nereikės papildomai mokėti.
2.  įvertinus esamą situacija namie priėmiau sprendimą gal bus didesnė skalida ir užtikrins didesne kokybe.
3. atvykus, net internetinės televizijos nemokamai negalėjo pajungti dar už ale n.. eur , pastatys priedeli, kol bandome normalu patikrinti ar veiks ir pasileido.
4. artėjant terminui į pabaigą, atjungiau priedeli, persijungiau  į seną sistemą.
5. praėjus kiek laiko pasidomėjau, pats kodėl niekas nesikreipia ir kad paslauga netenkina prašau paiimti įrangą. neturėjau jokios informacijos apie kad aš kaip potencialus ir esamas klientas turiu informuoti iki termino pasibaigimo, apart to kad turiu atjungti ir pasiims. sutartis buvo sudaroma pokalbio metu ir niekas nespįjo, tai garso įrašą kadangė darė prašau perklausyti ir įsitikinti. žodžiu tik patvirtinau sutikimą, elektroniniu parašu ar gautas formas elektroniniu negavau sutarties, nes supratau kad tai tik bandomasis laikotarpis ir po jo bus susitarimai sudaromi, pasirašant elektroniniu būdu. 
 6. specialistė susisiekusi, išsiiškinusi priežastis pradėjo atkakliai , informuoti apie sąlygų nutraukima ir kad bus nutraukimo mokestis taikomas, (šantažas), taigi man nesutikus, dar tikslinusi keletą kartų ale atvykimo grafikus pasiimti įranga priligtynai reikalavo patvirtinti kad viskas aišku man ir sutinku su skaičiuojamais mokesčiai. ,, mano atsakymas, gavus sąskaitas, detalizacijas, susipainsiu ir kreipsiuosi jeigu kas neaišku, nes šžtokie mokesčiai man nepriimtini". taigi dabar ir kreipiusoi iš aiškinimo ir jeigu nesureaguos, kreipsiuosi į teismą, bet gaila trukdyti institucijų. Prašau šio pokalbio taip pat garso įrašą perkalusyti. 

Prašymas - netaikyti netoleruojamų mokesčių, kas nebuvo apkalbėta sudarant sutartis. Turi pasiteirauti bandomoju laikotarpiu savo klientų ar viskas tinka ir sudarome sutarti arba konkrečiai paaiškinti kad turi informuoti, kitu atveju skaičiuosime toki ir toki tarifą. atsiprašymo už sugaišintą laiką ir nesielgti taip su kitais. 

dėl duomenų apsaugos aiškinti šią situacija sutinku ir gaišinti papildomai nereikia Audrius Arcišauskas  38905230768 Jovarų 44, Tauragė. 72313

Audrius Arcišauskas

Telia Lietuva AB pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Dėkojame, kad kreipėtės.
Atsakydami norėtume paaiškinti, jog 2023.06.22 pokalbio metu Telia darbuotoja paaiškino jums, jog paslauga suteikiama 30 d. nemokamai, vėliau kainuoja 37,90 Eur/mėn. Jei per išbandymo laikotarpį paslauga netiks, reikia paskambinti, atvyks inžinierius ir nuims įrangą. Jei patiks, nutrauksime šiuo metu teikiamos paslaugos sutartį neprašydami grąžinti suteiktų nuolaidų. 2023.06.22 pokalbio metu aktyvuota televizijos paslauga ir jums buvo paaiškinta, jog „aktyvuojama šiandien, informaciją matysite savitarnos svetainėje“. Interneto paslaugai įrengti vyko inžinierius suderintą pokalbio metu dieną - 2023.06.29, po įrengimo el. būdu pasirašėte dokumentą, kurį prisegame atsakyme el. paštu.
Atsižvelgdami į tai, jog dėl nutraukimo kreipėtės 2023.08.04, taikome išimtį ir anuliuojame priskaičiuotą suteiktų nuolaidų mokestį ir abonentinius mokesčius pasibaigus išbandymo laikotarpiui nuo 2023.07.22 (internetui nuo 2023.07.29) iki nutraukimo 2023.08.04, kompensacijos suma 116.39 Eur.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.